Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:30:41 GMT

رونمایی از پنج کتاب در خرم‌دره

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۰۸۵۹

رونمایی از پنج کتاب در خرم‌دره

ایسنا/زنجان طی مراسمی و با حضور مسئولان شهرستانی و اصحاب فرهنگ و رسانه، از پنج کتاب به مناسبت بزرگداشت روز قلم رونمایی شد.

فرماندار خرم‌دره ظهر امروز (هفتم تیرماه) در مراسم رونمایی از پنج کتاب در این شهرستان با اشاره به تلاش اصحاب فرهنگ و هنر در خصوص اعتلای فرهنگ و هنر  این منطقه، اظهار کرد: ذات انسان با هنر عجین شده و هنر چون از ذات انسان نشات می‌گیرد، همیشه ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت محمدی با بیان اینکه فرهنگ و هنر همواره جایگاه بزرگی در بین مردم در همه ادوار داشته و خواهد داشت، ادامه داد: هنری جاودان است که در راستای رشد و بالندگی انسان‌ها به خدمت گرفته شود.

وی با یادآوری اینکه مطالعه، انسان را از هویت خود باخبر می‌کند و راه درست زیستن را به او می‌آموزد، اضافه کرد: کتاب همواره در همه ادوار کمک‌حال بشر بوده است تا آدمی با اندیشه‌های سالم در مسیر درست زندگی گام بردارد. اگر خوب دقت کنیم می‌توان اندیشه‌های درست را از درون یک کتاب بیرون کشید و آن را به عنوان یک الگوی درست در زندگی قرار داد.

این مسئول با اشاره به اینکه کتاب به ما می‌آموزد که اندیشه‌های انسان باید سرشار از آموزه‌های معنوی، منطقی، عرفانی و حقیقی باشد، عنوان کرد: مطالعه، ذهن را پربار می‌کند و درخت اندیشه را رونق می‌بخشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره نیز در ادامه مراسم، گفت: مراسم رونمایی از کتاب، فرصتی برای نویسندگان در راستای معرفی آثارش است.

ایرج داوودبیگی با تاکید بر ضرورت حمایت از هنرمندان، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین  اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعامل و همکاری با نویسندگان شهرستان برای نشر آثار فاخر است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از کتاب در پیله تنهایی و شوره‌زار زندگی نوشته لیلا باباخانی، ناصرالملک و مشروطه نوشته فاطمه محمدی، کتاب آموزش فلوت ریکوردر نوشته ایرج داوودبیگی و کتاب ویستان اوغلویام نوشته منوچهر سلیمانی رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند