Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات جانبازان و معلولین کهگیلویه و بویراحمد از کسب یک مدال طلا و یک نقره در رقابتهای دوومیدانی قهرمانی کشور رده جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید مسعود مهریان ،دبیر هیات جانبازان و معلولین کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت: رقابتهای دوومیدانی جانبازان و معلولین جوانان کشور و انتخابی تیم ملی روزهای 3 تا 5 تیرماه در محل مجموعه ورزشی آفتاب تهران برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مهریان از کسب یک مدال طلا و مقام اولی در ماده پرتاب دیسک و یک مقام دومی و مدال نقره در ماده پرتاب نیزه توسط امیر حسین نقی زاده ورزشکار جوانان کهگیلویه وبویراحمدی در این رقابتها خبر و ضمن تبریک این موفقیت تصریح کرد:امیر حسین نقی زاده در ماده پرتاب دیسک با پرتابی به طول 20 متر و60 سانتی متر مقام اول و مدال طلا را کسب کرد و در ماده پرتاب نیزه با پرتابی به طول 18 متر و 60 سانتیمتر به مقام دوم و مدال نقره دست یافت . نفرات برتر این رقابتها به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام می شوند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوومیدانی ماده پرتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما متن پیام مریم کاظمی پور به شرح زیر است:   دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود بنام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد. نازنین فاطمه عیدیان، با کسب مدال طلای دو و میدانی، نخستین بار در ماده ۴۰۰متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را برجریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویداد‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد. اینجانب فتح قله رقابت‌های دوومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین فاطمه عیدیان، شیر زن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی