Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم رونمایی از کیت ایرانی تشخیص مواد مخدر ( کاشف یار) ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و تشکر از همکاری شرکت های دانش بنیان با بیان اینکه کیت مذکور تشخیص اقدامی مطلوب و موثر برای تشخیص مواد مخدر در صحنه است؛ اظهار داشت: کیت ایرانی تشخیص مواد مخدر در اختیار تمامی همکاران قرار گرفته و در مبادی ورودی و خروجی برای انجام آزمایشات اولیه و سریع و بر خورد ماموران در صحنه به کارگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کیت ایرانی تشخیص مواد مخدر دقت و سرعت عمل را بالا خواهد برد و حقوق شهروندی در آن نیز در نظر گرفته می شود، تصریح کرد: براساس شعار «افزایش کشف و تشخیص علمی جرم» باید از تجهیزاتی استفاده کنیم که سرعت کار را بالا ببرد؛ از سویی بتوانیم برای تولید انبوه این کیت ها در داخل کشور از ظرفیت نخبگان نیز استفاده کنیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: با تولید انبوه و در اختیار قرار گرفتن پلیس مواد مخدر این کیت ها با تایید وزارت بهداشت می تواند در اختیار مردم نیز برای تشخیص برخی داروهای آلوده به مواد مخدر قرار بگیرد.

سردار اشتری به مردم توصیه کرد: کسانی که از قرص های لاغری استفاده می کنند حتما آنها را از مراکز معتبر و با تجویز پزشک تهیه کنند چرا که استفاده از این قرص ها ضررهای جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

وی در مورد هزینه این کیت ها گفت: نمونه خارجی کیت تشخیص مواد مخدر 300 هزار تومان است این در حالی است که  هزینه آن در ایران  حدود  20 هزار تومان است ؛ ضمن اینکه می توانیم  این کیت ها را برای پلیس های سایر کشورها که مورد نیاز آنها است نیز صادر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این کیت اقدام بسیار خوبی است و می تواند در اجرای مطلوب ماموریت ها تاثیر داشته باشد؛ امیدواریم بتوانیم در این مسیر تحولی که ناجا قرار دارد از ابزار و امکاناتی که سرعت و دقت کار را بالا می برد بهره ببریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده ناجا سردار اشتری کیت تشخیص مواد مخدر موادمخدر قرص لاغری پلیس کیت ایرانی تشخیص مواد تشخیص مواد مخدر کیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد