Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله محمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در سه‌ماهه نخست امسال بیش از ۱۲۹ هزار رأس دام سبک و بالغ‌بر ۱۷ هزار رأس دام سبک در کشتارگاه‌های صنعتی و سنتی خوزستان کشتار شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار کیلوگرم گوشت از کل دام‌های سبک و سنگین کشتار شده برابر با دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی ضبط شد، تأکید کرد: این میزان گوشت به دلایل وجود بیماری‌های مختلف از چرخه مصرف خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خوزستان اظهار کرد: از ۱۴۶ هزار رأس دام کشتار شده سبک و سنگین در استان نیز بیش از چهار و نیم میلیون گوشت سالم و بهداشتی تحت نظارت اداره کل دامپزشکی استان وارد چرخه مصرف شده است.

محمد حسنی بر نظارت‌های مستمر و بدون وقفه کارشناسان دامپزشکی بر روند کشتار تأکید کرد و گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز تحت نظر دامپزشکی تهیه کرده و از خرید کشتار غیرمجاز جدا خودداری کنند.

کد خبر 5245976

منبع: مهر

کلیدواژه: دامپزشکی خوزستان کشتارگاه دام دام سبک ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات 1400 گرگان قوه قضاییه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا ایلام هفته قوه قضاییه واکسن کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • این ویتامین‌ها را بخورید و لاغر بمانید
  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو