Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین فرزام سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان در گفت گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قایقرانی اظهار داشت: اردوی ورزشکاران المپیکی کشورمان این روز‌ها در تهران در حال برگزاری است. به هر حال ما برای تمرین کردن مشکل مکان تمرین داریم و اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید حتما در فضای بزرگ تری تمرین کنیم که متاسفانه هنوز این امکان برای ورزشکاران ما مهیا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم ملی روئینگ برای شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین از چند روز پیش آغاز شده است و ما قبل از شروع این اردو از قایقرانان تست گرفتیم.

بهترین نفرات لیگ را به اردوی تیم ملی روئینگ دعوت کردیم

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ افزود: به نظر من برای آن که بتوانیم در مسابقات آسیایی هانگژو عملکرد خوبی داشته باشیم نیاز به یک برنامه ریزی بسیار جدی داریم. تست گیری از قایقرانان روز گذشته انجام شد. ما در این اردو بهترین نفراتی که در مسابقات لیگ حضور داشتند را انتخاب کردیم. همچنین خیلی از قایقرانان قدیمی ما که در لیگ شرکت نکرده بودند ابراز رضایت کردند که در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

سهرابیان: ملی پوشان قایقرانی پس از انجام تست کرونا به اردو می‌روند
باید تمریناتمان را به فضای بزرگ تری انتقال دهیم

فرزام درباره وضعیت نازنین ملایی تنها ملی پوش روئینگ کشورمان برای شرکت در مسابقات المپیک توکیو بیان کرد: تمرینات ورزشکاران المپیکی ما نزدیک به ۲۰ روز است که شروع شده و از امروز تمرینات ۲۰ روز دوم خودمان را آغاز خواهیم کرد. به هر حال همان طور که گفتم ما باید تمریناتمان را به فضای بزرگ تری انتقال دهیم تا بتوانیم کارمان را منسجم و دقیق‌تر به پیش ببریم. ما درخواستمان را برای بزرگ‌تر شدن فضای تمرین به فدراسیون ارائه دادیم و باید ببینیم فدراسیون چه تصمیمی در این مورد می‌گیرد.

می‌خواهیم نسبت به ادوار گذشته عملکرد بهتری در المپیک داشته باشیم

سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ کشورمان درباره اینکه شانس ایران برای کسب مدال در مسابقات المپیک چقدر است، گفت: ما باید سعی کنیم نسبت به ادوار گذشته مسابقات المپیک عملکرد بهتری از خودمان نشان دهیم. همچنین باید رنکینگ ملی خودمان را نسبت به المپیک‌های قبلی بهتر کنیم. من فکر می‌کنم اگر شرایط تمرینی خوبی برای ما فراهم شود، قطعا کسب مدال دور از دست نخواهد بود.

در بخش زیر ساخت‌ها قایقرانی همیشه دچار مشکل بوده است

فرزام درباره آخرین وضعیت قایق‌های فرسوده گفت: این مشکل قایق‌ها چیزی جدیدی نیست. ما نه تنها در بخش قایق مشکل داریم، بلکه در بخش زیر ساخت‌ها هم که همان مکان تمرین را شامل می‌شود نیز همیشه دچار مشکل بوده‌ایم. اگر قایق‌های جدید همین الان هم به دست ما برسد ما را برای مسابقات المپیک کلی جلو می‌اندازد. جالب است همان قایقی که ما برای نازنین ملایی در مسابقات المپیک اجاره کردیم در بین قایق‌های جدید وجود دارد. او حتی می‌توانست در این ۲۰ روز باقی مانده تا المپیک با قایق‌های جدید تمرین کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل بعید می‌دانم قایق‌های جدید تا قبل از المپیک به دستمان برسد.

بیشتر بخوانید

صالحی امیری: آینده فدراسیون قایق‌رانی بسیار روشن خواهد بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی قایقرانی قایقرانی مسابقات المپیک قایق های جدید تیم ملی قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم

استفانو پیولی در مورد شایعات اخراجش نظری نداد و گفت اخبار رسانه ها را نمی خواند.

طرفداری | پس از تساوی بدون گل میلان با یوونتوس در سری آ، استفانو پیولی در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی از جمله آینده خود صحبت کرد. استفانو پیولی در مورد عملکرد عالی مارکو اسپورتیلو در غیاب مایک منیان که پیش از بازی مصدوم شد، گفت:

لحظات حساس و شکننده ای را سپری می کنیم، در نتیجه واکنش نشان دادن با این روحیه فداکارانه و پر از اشتیاق مقابل تیمی که می خواست اختلاف را با ما کم کند و کیفیت لازم برای ایجاد دردسر برای ما را داشت، دلگرم کننده و اطمینان بخش است. مشخصاً روی توپ های آخر می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما برای کسب این نتیجه، فداکاری کردیم و از عملکرد تیم بسیار خوشحالم. جو عجیبی نیز در این بازی وجود داشت، هواداران ما برای حمایت از ما حضور نداشتند اما تا پایان جنگیدیم و واکنش خوبی داشتیم.

باید روی اشتیاق و انگیزه خود کار کنیم تا بتوانیم تا آخرین بازی عملکردی عالی داشته باشیم، باید نماینده این پیراهن باشیم، ما در تمام دنیا هوادارانی داریم. باید عملکرد خوبی داشته باشیم، این را به خودمان، باشگاه و همه هواداران مدیونیم. فکر می کنم در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم، سپس یوونتوس مهاجمان زیادی به میدان فرستاد و ما مجبور به عقب نشینی شدیم اما با اراده ای فوق العاده دفاع کردیم چون می دانستیم شکست نخوردن در این دیدار، نتیجه مثبتی برای ما خواهد بود. با علم به ضد حمله های یوونتوس و غایبین خط دفاعی مان، عقب نشستیم. از عملکرد تیم راضی هستم، واکنشی که می خواستم را دیدم و حال تلاش خواهیم کرد تا از رده دوم حفاظت کنیم و بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم.

شایعات در مورد اخراجت در تابستان و عقد قرارداد با لوپتگی به عنوان جانشین؟

مدت زیادی است که روزنامه نخوانده ام. دوستانم هنوز برای من پیام هایی می فرستند، حتی وقتی می گویم این کار را نکنند. امروز تمرکز برای ما مهم بود و باید به تیم احساس آرامش را منتقل کنیم تا به انتهای فصل برسیم.

بزرگ ترین حسرت و افتخار فصل؟

مشخصاً ما اشتباهاتی داشتیم و فصل ما می توانست بهتر باشد اما اگر در رده دوم قرار داریم و فاصله ما با اینتر زیاد است، یعنی آن ها کاری عالی انجام داده اند و تیم های دیگر بدتر بوده اند. لحظات سختی داشته ایم اما این تیم پتانسیل انجام کارهایی عالی و قهرمان بودن را دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر