Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عابدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عادی انگاری کرونایی و کاهش اعمال محدودیت‌ها، تردد به حوزه شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را افزایش داده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان تردد خودرو در جاده‌های غرب خراسان رضوی طی سال جاری در مسیر داورزن- سبزوار- نیشابور ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار گفت: به هموطنان توصیه می کنیم به منظور قطع شدن زنجیره شیوع کرونا، از سفر و ترددهای غیرضروری خودداری کرده و سفر خود را به زمان پس از غلبه بر این بیماری موکول کنند.  

طول مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد هزار و ۵۲۴ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۰ کیلومتر آن راه اصلی و بقیه فرعی و روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار نیشابور خوشاب خودرو جغتای داورزن محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار نیشابور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار نیشابور خوشاب خودرو جغتای داورزن محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند

آفتاب‌‌نیوز :

 رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: ۲ کوهنورد که به دنبال بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در ارتفاعات منطقه «شملق» در شهرستان داورزن گم شده بودند، با تلاش امدادگران نجات یافتند.

ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: در پی وقوع سیل در ارتفاعات موسوم به شملق مفقودی این ۲ نفر گزارش شده بود که نجاتگران هلال احمر پس از حدود ۲ ساعت تلاش و جست و جو، آنان را پیدا کرده و نجات دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: مأموران این جمعیت همچنین پس از رسیدن به صحنه حادثه و مشاهده انسداد جاده روستای ساروق داورزن بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، به ۲ خودرو که در مسیر گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را از مسیر سیلاب بیرون کشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی اظهار کرد: پس از این حادثه و به دنبال بارش‌های شدید ساعات گذشته که منجر به وقوع سیل و ورود گل و لای به منازل روستای سلیمانیه در شرق سبزوار شد، تیم‌های امدادی بلافاصله به این منطقه اعزام شده و به یاری مردم گرفتار شده در سیلاب شتافتند.

رفیعی گفت: تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال امدادرسانی به مردم روستای سلیمانیه هستند و با توجه به گزارش‌های دریافتی حدود ۱۰ منزل مسکونی درگیر سیلاب شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر