Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:16:04 GMT

پروژه یادمان سردار هور به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۱۹۰

پروژه یادمان سردار هور به کجا رسید؟

گروه استان ها_مدیر سازمان آرامستان شهرداری اهواز گفت: برای تسریع در روند ساخت یادمان سردار هور، این سازمان متولی شده و به زودی تعیین تکلیف می‌شود. - اخبار استانها -

موسی خنافره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهوازاظهار داشت: یکی از اولویت‌های سازمان، مرمت و تکمیل یادمان سرداران شهید خوزستان است. 

وی افزود: اولین پیمانکار این پروژه استانداری بود و پس از مدتی، کار تحویل معاونت فنی شهرداری اهواز شده و معاونت فنی به عنوان ناظر عالی و معین پروژه، کار اتمام بنای یادبود سرداران را به پیمانکار دیگری تحویل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌اندازی پویش بازسازی مقبره "سردار هور" توسط قهرمانان ورزش خوزستانعلت هراس دشمن از نیروهای مقاومت چیست؟ + صوت منتشرنشده از سردار هور

خنافره گفت: این پیمانکار با وجود تحویل گرفتن نیمی از مبلغ قرارداد و لزوم انجام تعهد، پروژه را نیمه کاره رها کرده و در زمانی که بنده سازمان را تحویل گرفتم، عملیات اجرایی غیرفعال بود.

 وی افزود: از ابتدای حضور در سازمان آرامستان‌ها، جویای علت خوابیدن کار بوده و از معاونت فنی و شهرداری مرکز پیگیر دلائل تعطیلی پروژه شده ایم.

مدیر سازمان آرامستان ها از توافق با معاونت فنی شهرداری جهت اجرای پروژه توسط سازمان آرامستان ها خبر داد و گفت: با پیشنهاد ما و پذیرفتن معاونت فنی شهرداری مرکز، بنا شد برای سرعت گرفتن پروژه، سازمان آرامستان به صورت امانی، پروژه بنای یادبود سردار علی هاشمی را راسا در دست بگیرد.

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: موانعی از قبیل مسائل حقوقی بر سر راه این مهم وجود داشت که سرانجام با پیگیری های متعدد، در اواخر هفته گذشته برطرف شده و در نهایت ابلاغ رسمی به سازمان آرامستان‌ها جهت اتمام پروژه صورت می گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، آمادگی های لازم برای انجام کار از سوی سازمان آرامستان ها در روزهای گذشته انجام شده و به حول و قوه الهی، از شنبه آینده کار اجرایی با قوت آغاز خواهد شد.

خنافره تاکید کرد: اجرای شبکه برق بنای یادبود سرداران، مرمت و بازسازی سنگ و قبور مطهر سرداران شهید و آماده سازی فضای داخلی بنا، در دستور کار است که از آغاز هفته آینده، شروع خواهد شد.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد سازمان آرامستان ها معاونت فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه‌اندازی سامانه بر خط اعلام کمبودهای کشوری گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، ناصر هیراد با بیان به اینکه در گذشته افراد مختلف و حتی غیرمتخصص در خصوص کمبودهای دارویی اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را در مورد آن اعلام می‌کردند، اظهار کرد: از سال گذشته مسیرهای مختلفی برای احصای کمبودهای دارویی تعریف شده است که آمار جامعی را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهد.

وی گفت: لازم به ذکر است در منابع مختلف تعاریف متعددی برای کمبودهای دارویی ذکر شده است که اعلام اعداد متناقض خود گواه موضوع است، بدیهی است سازمان غذا و دارو مرجع رسمی اعلام کمبودهای دارویی است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت‌های پخش از لحاظ نحوه توزیع و اعمال اقدامات اصلاحی به صورت مستمر در حال انجام بوده و طرح سامانه‌ای شدن برنامه توزیع داروها و توسعه سامانه اعلام کمبودهای دانشگاه از طریق اضافه شدن موجودی شرکت‌های پخش دارو در دست اقدام است، پایش کمبودهای دارویی و زنجیره تأمین به صورت ویژه با دو روش شناسه‌گذاری و رصد کمبود معاونت‌ها بر اساس مبتنی بودن شواهد نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پایش بهتر کمبودها، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای جبران آن وجود دارد، همچنین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور با دسترسی به این سامانه می‌توانند از میزان موجودی دارو اطلاع یافته و نسبت به پیگیری و رفع مشکل حوزه خود اقدام کنند.

کد خبر 748678

دیگر خبرها

  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی