Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از احداث ۲۶ یادمان شهدای گمنام در این استان خبر داد و گفت: در پنج شهرستان خراسان رضوی هنوز کاری صورت نگرفته است.

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در ارتباط تصویری با مسئولان استانی و شهرستانی بیان کرد: بیش از ۹۰ برنامه اجرایی در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از طریق استانداری و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های و دفاع مقدس به فرمانداران و مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی در سطح استان ابلاغ و مطالبه شده تا مدیران نقش خود را در اجرای برنامه‌ها در سال جاری به‌خوبی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تأکید بر اینکه نگذارید ارزش‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطالبه‌گر در سایر دستگاه‌هاست و انتظار داریم هر یک از برنامه‌های ابلاغی در طول سال به نحو مطلوب اجرا شود. وی با اشاره به احداث ۲۶ یادمان شهدای گمنام در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اکثر یادمان شهدای گمنام در شهرستان‌ها به همت نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد احداث شده و البته در پنج نقطه استان هنوز کاری صورت نگرفته است، بنابراین از مدیران این شهرستان‌ها درخواست داریم احداث یادمان شهدا جزو اولویت‌های اصلی قرار گرفته و هر چه زودتر پروژه‌های مربوطه را به اتمام برسانند. یوسفعلی‌زاده، ساخت یادمان شهدای گمنام را از مطالبه‌های جدی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برشمرد و اضافه کرد: مدیران شهرستان‌ها موظف‌ هستند احداث یادمان شهدای گمنام را باعزت، احترام و تکریم به سرانجام برسانند تا برای مردمی که به زیارت قبور مطهر شهدا مشرف می‌شوند توجه، تکریم و تعظیم شهید و شهادت ملموس باشد. مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت‌جام نیز در ادامه گفت: با کمک خیرین بیش از ۷۰ درصد عملیات پروژه شهدای گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان انجام‌گرفته است و اطراف مزار پنج شهید گمنام بوستان معلم هم با هزینه ۱۴۰ میلیون تومان به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری بازسازی شد. علی اکرامی با اشاره به اجرای برنامه‌های ابلاغی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با محوریت شهدای گمنام‌ بوستان معلم، افزود: تمثال مبارک سرداران کشوری، استانی و شهرستانی با آرم‌ حفظ آثار در سطح شهر نصب‌ شده و المان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نیز در حال تدوین است و به‌زودی در مرکز شهر میدان شهدا نصب می‌شود. وی اضافه کرد: در ارتباط با تدوین کتاب برای شهدا تاکنون ۲ کتاب چاپ‌ شده و سومین کتاب جامع شهدا بنام «گلدسته‌های جام» نیز به‌زودی رونمایی می‌شود. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهدای گمنام یادمان دفاع مقدس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یادمان شهدای گمنام خراسان رضوی یادمان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام