Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید رضا افتخاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس این اطلس ظرفیت های فرهنگی موجود در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و برای توسعه و رشد فرهنگی و ترویج هر چه بیشتر روحیه انقلابی بین مردم استان برنامه های ویژه ای  طراحی می شود. 

وی افزود: نقاط ضعف و قوت، تهدیدها، نارسایی ها و فرصت ‌های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فرهنگی نیز در این اطلس بررسی و  شناسایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اول تا هفتم تیرماه هفته سازمان تبلیغات اسلامی، بیان کرد: برنامه تجلیل از ۱۶۰  فعال تبلیغی و فرهنگی استان در طول این هفته اجرا می شود. 

حجت الاسلام افتخاری عنوان کرد: نشست هیأت ‌های اندیشه ورز به طور منظم و مستمر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و مجموعه‌ هایی نیز  با حضور قشرهای مختلف مردم این استان به عنوان عوامل تأثیرگذار ظرفیت ‌های فرهنگی در استان تشکیل شده است.  

وی به اهمیت گسترده سازی عرصه‌ های تبلیغی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ابراز داشت: بکارگیری ابزارهای به روز و جدید از جمله  هدف گذاری ‌های مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی این استان بر محور فضاهای جدید رسانه ‌ای است. 

حجت الاسلام افتخاری گفت: ۴۵ مؤسسه قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و ۲۵ مؤسسه قرآنی نیز از سازمان تبلیغات  اسلامی این استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند. 

وی اظهار داشت: هم اینک افزون بر یک هزار خانه قرآنی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند. 

حجت الاسلام افتخاری افزود: فعالیت مؤسسه ها و خانه های قرآنی کهگیلویه و بویراحمد از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون در بستر فضای  مجازی انجام می شود. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد سند مهندسی فرهنگی قرآن کریم یاسوج سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد سند مهندسی فرهنگی قرآن کریم کهگیلویه و بویراحمد سند مهندسی فرهنگی قرآن کریم یاسوج سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی