Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثریا آقایی بدمینتون باز المپیکی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کسب سهمیه المپیک توکیو اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنم. در ۸ سال اخیر خیلی تلاش کرده بودم، اما به دلیل مصدومیت نتوانستم سهمیه المپیک ریو را کسب کنم.  

او در مورد روند کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: طی یک سال اخیر مسابقه مهمی برگزار نشد و مسابقه اصلی کسب سهمیه قبل از شیوع ویروس کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در مسابقات کسب سهمیه امتیازات بالایی کسب کردم و رنکینگ بالایی به دست آوردم. با این وجود در چند مسابقه اخیر به دلیل مصدومیت شرکت نکردم.

آقایی اضافه کرد: بازیکن فنلاندی از حضور در رقابت‌های المپیک انصراف داد. ضمن اینکه هر ورزشکار از هر قاره تنها یک سهمیه می‌تواند کسب کند. ورزشکار مصری در بخش تک نفره و دوبل سهمیه گرفته بود به همین دلیل تنها سهمیه دوبل را برای او در نظر گرفتند.

بانوی بدمینتون باز ایران درباره وضعیت مصدومیت خود عنوان کرد: در حال حاضر وضعیتم خیلی خوب است. بعد از جراحی زیر نظر پزشک تمرین کردم. تمرینات توپی را هم آرام آرام زیر نظر پزشک و مربی‌ام شروع کرده ام. در رقابت‌های المپیک بهترین ورزشکاران شرکت می‌کنند، با این وجود سعی می‌کنم بهترین عملکرد را در المپیک توکیو داشته باشم.

آقایی درباره حمایت‌های فدراسیون بدمینتون، گفت: فدراسیون چند سال قبل برای کسب سهمیه المپیک توکیو برنامه ریزی کرده بود که خوشبختانه به نتیجه رسید. مسئولان فدراسیون و مربیانم خیلی در راه کسب سهمیه المپیک به من کمک کردند.

بیشتر بخوانید

تاریخ سازی آقایی در بدمینتون ایران/ ملی پوش بدمینتون کشورمان المپیکی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدمینتون ایران ثریا آقایی المپیک توکیو کسب سهمیه المپیک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک

دو ملی‌پوش شمشیربازی ایران موفق به کسب سهمیه المپیک در در روز نخست مسابقات انتخابی زون آسیا نشدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی؛ مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه 8 اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد. 

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

روز نخست این رقابت ها به برگزاری دیدارهای اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند. 

* اسلحه فلوره بانوان
زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور 14 شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل 5 باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه 12 شد. 

* اسلحه اپه مردان
رقابت های اسلحه اپه با حضور 24 شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب 3 پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور در جمع 16 بازیکن برتر شد. 

این ملی‌پوش اسلحه اپه در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت 15 بر 11 پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد.  «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری 15 بر 12 دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه 15 به 14 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک باز ماند. او در رده بندی نهایی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • المپیک شگفتی‌ها