Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@14:50:15 GMT

از معجزه پیاز در جوراب چه می دانید؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۳۵۱

از معجزه پیاز در جوراب چه می دانید؟ + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک ، یک تکه از پیاز خام را داخل جوراب خود قرار دهید و شب تا صبح را سپری کنید! ممکن است برایتان عجیب باشد اما متخصصان این روش را با بیان چندین فایده توصیه می کنند. اما آیا قرار دادن پیاز در کف پا می توانید از فواید آن بهره ببرید؟ بله زیرا در کف پا مقدار زیادی پایانه های عصبی قرار دارد که به اندام های حیاتی بدن متصل هستند، به این نقاط اتصال ، نقاط نصف النهاری می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقاط با نقاط طب سوزنی مرتبط هستند و توان الکتریکی بسیار بالایی دارند. اگر این نقاط را تحریک نماییم ، به سایر اندام های بدن دسترسی می یابیم پس با گذاشتن یک تکه پیاز در کف پا می توانیم از فواید آن برای نقاط مختلف بدن بهره ببریم.

درمان سرماخوردگی:

مردم از زمان های گذشته مردم در زمستان ها قطعه ای پیاز خام در جوراب خود می گذاشتند تا از شیوع بیشتر سرماخوردگی جلوگیری کنند، زیرا آنها بر این باور بودند که با این کار می توان خون را پاکسازی کرد، این فرآیند پاکسازی می تواند در درمان سرماخوردگی یا آنفلوآنزا موثر باشد. چنانچه در این عنوان شده است گذاشتن پیاز درون جوراب به از بین بردن میکروب و باکتریهای احتمالی تجمع یافته در بدن که شما را دچار آنفلوآنزا می کند ، کمک میکند. اما شواهد علمی برای تایید روش درمان خانگی گذاشتن پیاز داخل جوراب وجود ندارد.

تصفیه خون :

اسید فسفریک پیاز مانند داروهای ترنس درمال از طریق پوست به داخل بدن نفوذ کرده و خون را تصفیه میکند. استفاده از برش های سیر و پیار و گذاشتن آن ها در جورابتان ( در کف پا ) هنگام خواب با باز کردن مسیر های الکتریکی به پاکسازی ارگان های داخلی بدن کمک می کند. قراردادن پیاز به صورت موضعی روی پوست ، سبب از بین رفتن میکروب و باکتریها می شود و اسید فسفریک آن وارد جریان خون شده و به تصفیه ی خون کمک می کند.

از بین بردن میکروب، باکتری و عوامل بیماری زا:

قرار دادن پیاز درون جوراب یکی از روش های درمانی فوق العاده طب چینی برای سم زدایی و نابودی میکروب های بدن است.پیاز مزایای ضد ویروس و ضد باکتری زیادی دارند و قرار دادن آن در جوراب میکروب و باکتریها را از بین می برد.

از بین بردن بوی بد پا:

اگر در جوراب خود برشی از پیاز را قرار دهید ، پیاز سموم و مواد شیمیایی بدنتان را از طریق کف پا بیرون میکشد و بوی پای شما را بهتر میکند. همچنین پخش شدن بوی آن در هوا موجب تصفیه شدن هوای اطرافتان خواهد شد.

درمان عفونت:

پیاز یک آنتی بیوتیک طبیعی است و اگر آن را درون جوراب و کف پا قرار دهید ، این فایده را به قسمت های عفونی بدن منتقل می کنید. این روش در درمان عفونت ها بسیار بهتر از آنتی بیوتیک عمل کند.

آبرسانی بدن:

پیاز از مقدار زیادی آب تشکیل شده است. افرادی که در طول روز آب کافی مصرف نمی کنند هنگام خواب یک پیاز را کف پای خود بگذارند و بخوابند تا بدن آنها آبرسانی شود زیرا انرژی الکتریکی نقاط نصف النهاری کف پا، تمام آب موردنیاز بدن را پخش می کند تا سطح آب بدن تنظیم شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن:

پیاز دارای ویتامین های E و C است که به سیستم های دفاعی بدن کمک می کند. این ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود در پیاز روند پیر شدن سلول ها را به تاخیر می اندازند بنابراین قرار دادن پیاز در داخل جوراب ، روند پیر شدن را کاهش می دهد.

ضدعفونی کردن بدن و تقویت ارگان های داخلی:

قرار دادن تکه ای پیاز در داخل جوراب در زمان خواب شبانه راهی است برای ضدعفونی کردن بدن و تقویت ارگان های داخلی. با این روش اسید فسفریک موجود در پیاز وارد خون می شود و به عنوان یک ضدعفونی کننده عمل می کند ، همچنین این روش با استفاده از ورود ترکیبات شیمیایی دیگر موجود در پیاز از طرق پا کمک می کند به خروج عفونت ها به سرعت و با قدرت بیشتری انجام شود.

کاهش تب در کودکان:

استفاده از این روش یعنی گذاشتن تکه ای پیاز درون جوراب برای درمان سریع تب به خصوص در کودکان نیز توصیه شده است.

درمان مشکلات پوستی کف پا:

گذاشتن پیاز درون جوراب علاوه بر سم زدایی بدن در زمینه درمان مشکلات پوستی کف پا نیز موثر بوده است.

نحوه گذاشتن پیاز کف پا هنگام خواب:

چند تکه پیاز را برش دهید و برای تحریک نقاط نصف النهاری در قوس های هر دو پا قرار دهید. سپس برای اینکه ثابت بمانند روی آن ها را با جوراب بپوشانید و بخوابید. در خواب خواص پیاز از طریق پوست نفوذ کرده و مانند یک ابزار ترنس درمال (خونتان را تصفیه، میکروب و باکتریها را از بین می برد.

برای رفع بو پیاز از پا ، پاها را با یک ابزار از جنس فولاد ضد زنگ بسابید.

پربیننده ترین ۱۲ نکته ساده برای جلوگیری از افزایش قند خون خواص گیاه دارویی پونه + عکس مواد غذایی ضد خستگی را بشناسید + عکس این خوراکی ها استرس را کم می‌کند غذا خوردن چه تاثیری روی قند خون شما دارد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرماخوردگی پیاز داخل جوراب قرار دادن قرار دهید دادن پیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه

به گزارش همشهری آنلاین، طبیعتا همه ما دوست داریم موهای سالم و پرپشتی داشته باشیم. اگر از ریزش مو، مو خوره و شوره سر خسته شده‌اید و به فکر راهی طبیعی برای تقویت موهایتان هستید، این مقاله برای شماست!

ماسک جادویی تخم مرغ و روغن زیتون

همه می‌دانیم که تخم مرغ سرشار از پروتئین، بیوتین، مواد مغذی و معدنی است. ترکیب روغن زیتون و تخم مرغ یک ماسک احیا کننده برای ریشه مو و تقویت ساقه‌هاست. روغن زیتون حاوی ویتامین E است، که کمک شایانی به بهبود و تقویت مو می‌کند.

یک عدد تخم مرغ را در شیشه بشکنید و خوب هم بزنید. بعد دو قاشق روغن زیتون در آن بریزید و بگذارید چند ساعتی بماند. بعد روی کل موها بمالید و اجازه دهید تا ۸۰ درصد خشک شود. سپس با یک شوینده ملایم و مناسب موها را بشویید.

ترکیب تخم مرغ و تخم شنبلیله

شنبلیله برای موها بهترین تسکین است. به رشد سریع مو و سالم به نظر رسیدن آن کمک قابل توجه‌ای می‌کند. کافیست دو قاشق تخم شنبلیله را از شب قبل در آب خیس کنید. بعد از صافی رد کرده و آن را آسیاب کنید تا خمیری شود. سپس تخم مرغ را در آن شکسته و خوب هم بزنید. ترکیب را روی پوست سر و موها بمالید و به مدت یک ساعت اجازه دهید بماند. بعد از یک ساعت به خوبی بشویید و از طراوت و شادابی موهایتان لذت ببرید. می‌شود از این ماسک ۲ بار در هفته، برای نتیجه بهتر استفاده کرد.

ماسک مو ماست و تخم مرغ

ماست حاوی پروتئین، کلسیم، پتاسیم و ویتامین ب است. ماست مو را نرم و لطیف می‌کند و به رفع خشکی مو و ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها کمک می‌کند. برای تهیه یک ماسک مو خانگی و راحت با ماست و تخم مرغ، کافیست تخم مرغ را در ظرف مورد نظر شکسته و آنقدر هم بزنید که کف کند. بعد به آن ۲ قاشق ماست اضافه کنید و هم بزنید. ماسک را روی موها و پوست سر بمالید. یک کلاه حمام روی آن گذاشته و بعد از گذشت ۳۰ تا ۵۰ دقیقه با آب و شامپو بشویید.

چربی‌زدایی با ماسک مو تخم مرغ و آبلیمو

آبلیمو قدرت بالایی در از بین بردن چربی دارد. کمی آبلیمو را با تخم مرغ مخلوط کنید. ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست سر و موها گذاشته و با کلاه پلاستیکی حمام بپوشانید. بعد از گذشت پانزده دقیقه، آبکشی نمایید. برای شستن موها از آب خیلی گرم استفاده نکنید. فراموش نکنید که استفاده از یک شامپوی مناسب مو، پس از استفاده از ماسک بسیار مهم است.

کد خبر 848454 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم تخم مرغ مجله پوست و مو ماسک - سلامت

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین راه‌های از بین بردن بوی سیر دهان
  • طرز تهیه اکبر جوجه با رب انار در خانه + ویدئو | راز خوشمزه شدن اکبر جوجه به روش شمالی‌ها | سس ناردون چیست ؟
  • فواید باور نکردنی مصرف روزانه پیاز
  • (ویدیو) طرز تهیه کرپ سیب‌زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • ۵ دمنوشی که برای درمان سرماخوردگی معجزه می‌کند
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه