Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@16:49:00 GMT

وزیر کشور فردا در مجلس

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۳۸۲

وزیر کشور فردا در مجلس

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر کشور با حضور در کمیسیون گزارشی درباره فرایند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید جمع بندی گزارش شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات شوراها را نیز دریافت کنیم تا مشخص شود در روند برگزاری انتخابات اخیر چه مشکلاتی وجود داشته است تا وزیر کشور به آنها پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده یزد در مجلس با تاکید بر اینکه اگر زیرساخت‌های برگزاری انتخابات مهیا نبود باید مشخص شود که چه اصراری بر برگزاری انتخابات الکترونیکی یا احراز هویت از طریق سامانه بوده است، اضافه کرد: در صورتی که مردم کارت ملی و شناسنامه همراهشان بوده است و می‌توانستند به صورت دستی هم رای دهند.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصریح کرد: در برخی شعب شرایط رای گیری فراهم نبوده و برخی از شعب ساعت ۱۰ رأی گیری را آغاز کردند که باید وزیر کشور با حضور در کمیسیون پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای به نمایندگان درباره مشکلاتی پیش آمده در روند برگزاری انتخابات دهد./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر کشور جوکار انتخابات ۲۸ خرداد برگزاری انتخابات وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد