Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ در تلویزیون در سالروز شهادت شهید بهشتی به شایعه‌سازی‌ها و مظلومیت این شهید والا مقام می‌پردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی از یاران حضرت امام خمینی (ره) توسط منافقین است. این شهید والا مقام در زمان حیات خود اقدامات بسیاری برای پیشرفت انقلاب اسلامی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترور هفتم تیرماه از زبان 5 راوی نزدیک به حادثه/ آخرین سخن شهید بهشتی، لحظاتی قبل از شهادت چه بود؟روایت ملاقات شهید بهشتی با رزمندگانرهبر انقلاب: کشورهای اروپایی به قاتلان هفتم تیر پناه دادند و وقیحانه ادعای حقوق بشر دارند

مقام معظم رهبری امروز طی سخنانی در خصوص شخصیت این شهید می‌فرمایند:

« ایشان یک عالم متفکر بود، نظریه‌پرداز بود.مرحوم آقای بهشتی حقاً شخصیت برجسته و ممتازی بود. انقلابی بود. واقعاً انقلابی بود. پرتلاش بود. از بن دندان معتقد به مبانی انقلاب بود ایشان. مرحوم شهید بهشتی به معنای واقعی کلمه پایبند به مبانی انقلاب و مبانی امام رضوان اللّه علیه بود و پرهیزگار هم بود، مرد مؤمن و متشرعی بود. بنده با ایشان زیاد معاشر بودم. خیلی متشرع بود، خیلی پرهیزگار بود، خیلی در حرکت در جهت دین و مسائل دینی جدی بود. علاوه بر اینها ایشان از ارکان تدوین قانون اساسی است. یعنی حق این بزرگوار بایستی شناخته بشود و گذارده بشود.»

در همین زمینه محمدعلی صمدی پژوهشگر تاریخ  صبح امروز در شکبه دو سیماه در سالروز شهادت شهید بهشتی به شایعه‌سازی‌ها و مظلومیت این شهید والا مقام می‌پردازد. این فیلم را اینجا ببنید:

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی ره شهید ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد امام خمینی ره شهید شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن دیشب در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل والنسیا تاریخ‌ساز شد. در دیداری که او یک اشتباه فاحش داشت ولی در نهایت بارسا 4-2 برنده شد. 

دروازه‌بان آلمانی بارسا حالا دومین بازیکن خارجی با بیشترین بازی با پیراهن بارسا محسوب می‌شود و با 408 بازی با دنی آلوز برابری کرد. فقط لئو مسی از او پیشی می‌گیرد که با 778 به دوران حضورش در بارسا پایان داد.

دروازه‌بان آلمانی یکی از نمادهای بارسلوناست و راه مسی را دنبال می‌کند، اگرچه او 32 سال دارد ولی بازهم کار دشواری برای شکست رکورد مسی خواهد داد. فوق ستاره آرژانتینی همچنین با پشت سر گذاشتن ژاوی (767) بیشترین بازی را در تاریخ باشگاه بارسلونا دارد.

در مورد خارجی‌ها، پس از تراشتگن، ماسکرانو با 334 و پس از او فیلیپ کوکو (292 بازی) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ببینید | خاطرات شنیدنی رهبر انقلاب از استادِ شهید مرتضی مطهری
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!