Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام کرد دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی به کار خود تا پایان مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ادامه خواهد داد.

به گزارش طرفداری، با این حال نکته جالب خبری که روی خروجی فدراسیون فوتبال قرار گرفت، مربوط به تصویر خبر است. با یک جستجوی ساده می توان متوجه شد تصویری که فدراسیون فوتبال برای خبر توافق با اسکوچیچ منتشر کرده مربوط به اسفند ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی از روی میوه های روی میز و لباسی که رییس فدراسیون پوشیده هم می توان متوجه شد این عکس مربوط به فصل زمستان است نه تابستان!

فدراسیون فوتبال امروز با یک تصویر قدیمی یک خبر جدید را اعلام کرد، به صورتی که برخی تصور کردند جلسه بین اسکوچیچ و شهاب الدین عزیزی خادم بوده و این تصویر مربوط به این موضوع است. خبر توافق با دراگان اسکوچیچ روی سایت فدراسیون فوتبال با عکسی که متعلق به اسفند سال گذشته است. یک سرچ ساده زمان این جلسه را مشخص می کند؛ اواخر اسفند پشت پرده خبر توافق با اسکوچیچ؛ برداشتن فشارها

از روز اولی که تیم ملی ایران از منامه برگشت، شایعه برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور یک سرمربی بزرگ روی نیمکت تیم ملی به گوش می رسید. مسئولان فدراسیون هم این موضوع را تایید یا تکذیب نکردند و اگر به یاد داشته باشید شهاب الدین عزیزی خادم وقتی با سوالات خبرنگاران در این خصوص مواجه شد، همه چیز را مرتبط با هیات رییسه دانست و اعلام کرد در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ در جلسه هیات رییسه تصمیم گیری خواهد شد.

شهاب الدین عزیزی خادم آن زمان در فرودگاه و در حاشیه بازگشت ملی پوشان از منامه گفت:

زحمات اسکوچیچ قابل تقدیر است، همینطور کادر فنی و بازیکنان. ما به سرمربی تیم ملی احترام می‌گذاریم و تا به امروز همه کنار هم بودیم. قطعاً هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

هرچه از بازگشت تیم ملی به ایران بیشتر گذشت، شایعات هم بیشتر شد؛ از مطرح شدن نام برانکو و کالدرون گرفته تا احتمال برگشت دوباره کارلوس کی روش به ایران با وجود رابطه نه چندان خوبش با عزیزی خادم!

فدراسیون فوتبال هم که دیگر موضوع رسیدگی به وضعیت نیمکت تیم ملی ایران را در اولویت خود نمی دید، در این قبال سکوت کرده بود چرا که فدراسیون نشین ها درگیر چالش مشخص کردن وضعیت سمت های نایب رییس اول، نایب رییس دوم و دبیرکلی فدراسیون فوتبال بودند.

در نهایت دراگان اسکوچیچ که قرار بود برای استراحت راهی دبی شود، شب برگزاری بازی سوپرجام بین تیم های پرسپولیس و تراکتور به فوتبال برتر آمد و در خصوص مسائل مختلفی از جمله ادامه همکاری با تیم ملی ایران صحبت هایی را مطرح کرد و گفت:

قرارداد من تا سال ۲۰۲۳ است، اما طوری تنظیم شده که اگر از این مرحله صعود نکنیم یا به مرحله نهایی جام جهانی نرسیم، فسخ می‌شود. قرارداد من تا سال ۲۰۲۳ است، اما مشروط به عملکردم است. قرارداد من آنجاست و واقعیت را به شما می‌گویم. قرارداد من در شرایط عادی تمدید می‌شود و لازم به فعال‌سازی و تمدید خودکار نیست، فقط اگر نتیجه نمی‌گرفتم، قرارداد به صورت اتومات می‌توانست فسخ شود یا آن را فسخ کنند. در قرارداد من خیلی بند زیادی وجود ندارد و خیلی مختصر است. شاید قرارداد ویلموتس را سه بار باید مرور کنید، اما قرارداد من مختصر است. هر زمان که فدراسیون فکر کند من برای آنها مفید نیستم، می‌توانند من را تغییر بدهند. دراگان اسکوچیچ  دراگان اسکوچیچ و شهاب الدین عزیزی خادم با هم جلسه ای داشتند؟

رییس فدراسیون فوتبال از همان روز اول اعلام کرد موضوع ادامه همکاری با اسکوچیچ مربوط به جلسه هیات رییسه می شود و اعضای هیات رییسه باید در این خصوص تصمیم گیری کنند. از روزی که تیم ملی از منامه برگشت، هیات رییسه جلسه ای برگزار نکرده است.

با این حال همانطور که پیش تر گفتیم انتشار تصویر امروز باعث شد برخی به اشتباه افتاده و تصور کنند جلسه میان اسکوچیچ و شهاب الدین عزیزی خادم شکل گرفته ولی از زمانی که تیم ملی ایران از منامه برگشت هیچ جلسه ای بین اسکو و خادم برگزار نشده است.

حتی خود اسکوچیچ هم آن شب این موضوع را تایید کرد و در پاسخ به این سوال که جلسه ای با شهاب الدین عزیزی خادم داشته یا نه گفت:

خیر، صحبتی نکردیم و من هم قرارداد دارم. رابطه ما کاملاً حرفه‌ای است و شاید انتظار رابطه خیلی دوستانه‌ای نداشته باشم و یک رابطه کاملاً حرفه‌ای است. دراگان اسکوچیچ ناراحتی فدراسیون نشین ها از حضور اسکوچیچ در فوتبال برتر

حضور دراگان اسکوچیچ در برنامه فوتبال برتر دلخوری هایی را به وجود آورد چرا که مسئولان فدراسیون معتقد بودند او بدون هماهنگی با مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای تیم ملی در فوتبال برتر حضور پیدا کرده است.

اسکوچیچ حتی در بخش پایانی صحبت های خود هم توپ را به زمین فدراسیون انداخته و در خصوص اینکه آیا فدراسیون علاقه‌ای به همکاری با او دارد یا نه گفت:

سؤال‌های قبلی را می‌توانستم جواب بدهم و این مسئله در اختیار من نیست. من کارم را انجام می‌دهم و در این باره تصمیم‌گیرنده نیستم. من اینجا نیستم که نشانه‌ها را ببینم، اما من اینجا حضور دارم که کارم را انجام بدهم، نتیجه بگیرم و مسئولان فدراسیون هم کارشان را انجام دهند. شاید دوست دارید من بیشتر جواب بدهم، اما به همین اندازه می‌توانم صحبت کنم.

درست بعد از آن شب ماجرای اسکوچیچ و تیم ملی ایران وارد فاز تازه ای شد. دراگان اسکوچیچ پیغام ریس فدراسیون به اسکوچیچ

بعد از صحبت هایی دراگان اسکوچیچ، فشارها روی فدراسیون نشین ها شدت گرفت چرا که اسکوچیچ موفق شده بود در ۷ بازی دوستانه و رسمی تیم ملی را به پیروزی برساند و بدون انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی راهی مرحله بعدی رقابت های انتخابی جام جهانی شود.

همین موضوع باعث شد شهاب الدین عزیزی خادم به اسکوچیچ پیغامی بفرستد و به او اعلام کند به دیدار خانواده اش در کرواسی برود و استراحت کند و سپس اواخر تیرماه به ایران برگردد.

این تنها حرف هایی بود که بین رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی رد و بدل شد. دراگان اسکوچیچ دلایل فدراسیون برای ادامه همکاری با اسکوچیچ

سه دلیل برای این موضوع وجود دارد: واقعیت این است فدراسیون فوتبال در حال حاضر پولی ندارد که بخواهد یک سرمربی بزرگ خارجی را به خدمت بگیرد. به دلیل تحریم ها فدراسیون قادر نیست پولی را منتقل کند که این موضوع یک مشکل بزرگ محسوب می شود. فرصت کافی برای انتخاب یک سرمربی جدید برای فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

سه موردی که یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در گفتگو با طرفداری تایید کرد. دراگان اسکوچیچ ادامه همکاری با اسکوچیچ؛ تصمیم هیات رییسه یا شهاب الدین عزیزی خادم؟

از روز اولی که تیم ملی از منامه برگشت، کلید واژه “هیات رییسه” از زبان شهاب الدین عزیزی خادم نیفتاد و او بارها اعلام کرد در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ هیات رییسه تصمیم گیرنده است.

با این حال بعد از انتشار خبر صبح یک سوال بزرگ به جود می آید؛ در حالی که جلسه هیات رییسه تشکیل نشده پس چه کسی در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ تصمیم گیری کرده است؟

این در حالی است که پیش از این هم هیات رییسه به علت مطرح شدن نام های مختلف پیرامون نیمکت تیم ملی ایران ناراحت بودند. آن ها معتقد بودند اگر مذاکره ای در حال انجام شدن است، آن ها هم باید در جریان این موضوع قرار بگیرند و مورد تایید آن ها باشد چرا که عزیزی خادم بارها اسم هیات رییسه فدراسیون فوتبال را به عنوان مرجعی که در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ تصمیم می گیرند مطرح کرده بود.

حقیقت این است که دراگان اسکوچیچ دیشب در یک ضیافت دوستانه که دوستانش به افتخار او ترتیب داده بودند، شرکت کرد و ساعت ۵ بامداد امروز به کرواسی رفت. از روزی که اسکوچیچ از سفر کوتاه مدت به دبی بازگشت تا بامداد امروز، هیچ جلسه ای بین او و عزیزی خادم برگزار نشد که اگر غیر از این بود فدراسیون فوتبال برای تصویر خبر ادامه همکاری اسکوچیچ عکس اسفندماه سال گذشته را بازنشر نمی کرد. عکسی که سال گذشته در کمپ تیم های ملی و در جلسه شهاب الدین عزیزی خادم و اسکوچیچ ثبت شده بود، امروز برای خبر جدید ادامه همکاری با دراگان مورد استفاده قرار گرفت.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال خسته از تلاش دلال ها و ایجنت هایی که هر روز یک گزینه جدید به تیم ملی معرفی می کردند، تصمیم گرفت ضربتی خبر ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ و تیم ملی ایران را منتشر کند تا از شر دلال ها در امان بماند.

 

بیشتر بخوانید:

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند؛ خبر اختصاصی طرفداری تایید شد

دراگان اسکوچیچ ساعت ۵ صبح به کرواسی می رود

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران باقی ماند / غیر رسمی

فریب بزرگی به نام مذاکره با کارلوس کی روش؛ یک ایجنت ایران و عراق را بازی داد

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تیم ملی ایران فوتبال برتر هیات رییسه قرارداد من تصمیم گیری تیم ملی جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه محمد مصلایی پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، به دلیل خودداری از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از سوی اتحادیه جهانی کشتی از لیست داوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس کنار گذاشته شده، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع سند موثقی به دست ما نرسیده و پیگیر هستیم. طبیعتاً مصلایی پور نماینده کشور ما هستند و اگر واجد شرایط حضور در المپیک باشد قطعاً پیگیر خواهیم بود تا مصلایی پور یا یک نماینده دیگر به عنوان داور در المپیک حضور داشته باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اینکه کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده ۳ داور درجه المپیکی ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، عنوان کرد: طبیعتاً فدراسیون جهانی بر اساس برنامه‌های خود نفراتی را دعوت می‌کند، مسابقات استانبول هم یکی‌تر آن مسابقات است.  

مهربان در مورد جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر در مورد آخرین وضعیت خود گفت: در جریان اینکه جلسه برگزار شده یا می‌شود نیستم، اما حسن یزدانی تمرینات خود را زیر نظر پزشک معالج و درمانگر خود شروع کرده و با هماهنگی کادرفنی و شخص محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، با توجه به اینکه او در این اردوی تیم ملی هم می‌بایست زیر نظر پزشک و فیزیوتراپ کار کند، بنا بر این شده در این اردو هم غیبت داشته باشد و ان‌شاءالله از اردوی بعدی در خانه کشتی در کنار سایر ملی‌پوشان تمرین خواهد کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد