Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@09:42:17 GMT

«دردسرهای عظیم» به آی فیلم می‌آید

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۵۶۹

«دردسرهای عظیم» به آی فیلم می‌آید

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» از جمعه ۱۱ تیر، راهی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود.

به گزارش ایمنا، پس از پایان پخش سریال طنز «پاورچین»، مجموعه طنز «دردسرهای عظیم» قرار است از جمعه ۱۱ تیر هر روز ساعت ۱۸ از کانال فارسی این شبکه پخش شود. فصل اول «دردسرهای عظیم» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، محصول شبکه سه سیماست و برزو نیک نژاد آن را کارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان سریال آمده است: " لطیف، جوانی که رؤیای بازیگری را در سر می‌پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند. ماجرا از این قرار است که بهار، دختر زیبا و جوان همسایه که خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی به ازدواج ندارد، برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می‌گیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار به‌خاطر نداشتن کار با این ازدواج مخالفت می‌کند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها به پایان می‌رسد؛ اما…"

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیر غفار منش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

بازپخش این مجموعه طنز در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 503739

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سریال ایرانی جواد عزتی تلویزیون فیلم سریال تلویزیونی سریال دردسرهای عظیم سریال دردسرهای عظیم شبکه آی فیلم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دردسرهای عظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 29 جنگنده‌های رژیم اسرائیل 14 حمله پیاپی در مناطق عیتا الشعب و روستای رمیه در جنوب لبنان طی ساعات اخیر انجام دادند و عظیم ترین بمباران لبنان که تاکنون ثبت شده را رقم زدند؛ به حدی که در مناطق بمباران شده، هاله‌ای شبیه طوفان شکل گرفت. لحظات این بمباران را از چند زاویه در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • تصاویر هوایی ویرانی عظیم در خان‌یونس را نشان می‌دهد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد