Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی تغییر و تحولات شکل گرفته سطح شهر مشهد، طی ۴ سال اخیر را تغییراتی ماندگار دانست و گفت: فارغ از توجه به مسائل سیاسی، شهرداری مشهد در دوره شورای پنجم تبدیل به کارگاه بزرگ کارآفرینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن حسینی» امروز(۷ تیر) در یکصد و سی‌وپنجمین جلسه علنی شورای شهر مشهد با بیان اینکه افراد فعال در حوزه صنعت، به مسائل مختلف نگاه سیاسی ندارند، اظهارکرد: ملت ایران تنها ملت دنیاست که همیشه افسوس گذشته را خورده چراکه همیشه گذشته ما از آینده بهتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی تغییر و تحولات شکل گرفته سطح شهر مشهد، طی ۴ سال اخیر را تغییراتی ماندگار دانست و افزود: فارغ از توجه به مسائل سیاسی، شهرداری مشهد در دوره شورای پنجم تبدیل به کارگاه بزرگ کارآفرینی شده است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: مشهد از نظر فضای سبز و مبلمان شهری و زیباسازی دارای شان و جایگاه ویژه‌ای است و اقدامات شورای پنجم و شهرداری در این دوره، همچون دوره مهندس شهرستانی، در تاریخ ماندگار خواهد شد.

 

وی با اشاره به رویکرد توسعه متوازن و عدالت‌محور شورای پنجم، این نگاه را شایسته تقدیر دانست و گفت: امیدواریم آغاز فعالیت دولت و شورای شهر جدید، آغاز پیروزی شعور بر شعار باشد.

 

رئیس خلنه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تقدیر از اقدامات مربوط به حوزه صنعت در دوره مدیریت شهری برخاسته از شورای پنجم، افزود: جاده حسن‌آباد و نصب پوسترهای مربوط به فعالان عرصه صنعت و ... از جمله این اقدامات بوده که باید تقدیر و تشکر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوره شورای ششم نیز بدون اعمال نگاه‌های سیاسی، فعالیت‌ها و اقدامات شورای پنجم استمرار داشته باشد چراکه شهر مشهد متعلق به تمام جهان تشیع بوده و هر اقدامی در این شهر، اقدامی برای کشور عزیزمان ایران است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: جلسه علنی شورای شهر مشهد تغییرات شورای پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: دوره صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری و دوره بازآموزی راهنمایان گردشگری از سری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان صنعت گردشگری، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: این دوره‌ها به صورت رایگان با محوریت این اداره‌کل و توسط مؤسسات آموزشی خدمات گردشگری و باهدف آشنایی با مباحث روز صنعت گردشگری برای شاغلان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود و در پایان برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.
وی، ضمن اشاره به اهمیت آموزش و بازآموزی فعالان صنعت گردشگری گفت: تأمین نیروی انسانی ماهر یکی از مهمترین بخش‌های تاثیرگذار در حوزه گردشگری است که با حمایت دفتر مطالعات و آموزش گردشگری کشور و به منظور ارتقای سطح شاغلان این صنعت زمینه اجرای دوره‌های توانمندسازی فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند