Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان از برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰، از ۹ تا ۱۲ تیرماه با حضور ۳۷ داوطلب در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ با رعایت استاندارد‌های بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده تام‌الاختیار دانشگاه گیلان در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری با بیان اینکه کنکور سراسری روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه ۹ تا ۱۲ تیر ماه برگزار می‌شود، مطرح کرد: داوطلبان هیچگونه نگرانی در خصوص نحوه برگزاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نداشته باشند.

دمیرچی به ثبت نام ۳۷۱۸۳ داوطلب برای شرکت در این آزمون در گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد داوطلبان در آزمون امسال امسال حدود ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است و از تعداد کل شرکت کنندگان ۳۷ درصد پسران و ۶۳ دختران تشکیل می‌دهند.

وی گفت: آزمون در شهرستان‌های آستارا، آستانه، املش، بندرانزلی، رشت، رضوانشهر، رودبار، رودسر، سیاهکل، صومعه سرا، طوالش، فومن، لاهیجان، لنگرود و ماسال برگزار می‌شود و همه داوطلبان با ماسک وارد حوزه‌ها شوند و درصورت نداشتن ماسک از ورود به حوزه‌های آزمون جلوگیری می‌شود.

دمیرچی تصریح کرد: داوطلبان از داشتن وسایل شخصی همانند گوشی همراه خودداری کنند.

وی با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط ویژه بیماری کرونا تعداد حوزه‌های آزمون افزایش یافته است، تاکید کرد:در سال‌های گذشته حوزه‌های آزمون، مراکز زیرمجموعه دانشگاه گیلان بود که امسال به خاطر بیشتر شدن فاصله داوطلبان از ظرفیت دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، آموزش و پرورش و برخی موسسات آموزشی استفاده شده تا تعداد حوزه‌ها افزایش یابد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در امر برگزاری آزمون‌های سراسری افزود: محیط حوزه‌های آزمون یک روز قبل از آزمون و در آخرین ساعات باقی مانده به آغاز آزمون ضدعفونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه گیلان کنکور 1400 سازمان سنجش حوزه های آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت