Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:31:50 GMT

انتخاب بین لاستیک لیفتراک کره ای و ایرانی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۸۳۰

انتخاب بین لاستیک لیفتراک کره ای و ایرانی

لیفتراک یکی از ماشین آلات صنعتی در جهان امروز به شمار می‌آید که بدون بهره گیری از آن پیشبرد صنایع و اهداف معادن امکان پذیر نمی‌باشد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه لاستیک، لیفتراک ها جابه‌جایی بار و ادوات و کالاهای سنگین را سهل کرده اند و سرعت انجام امور را همواره بیشتر از پیش می‌کنند.

از این رو در جهان امروز شرکت های تولید کننده زیادی اقدام به طراحی و تولید انواع لیفتراک و خودرو های حمل کننده کالا جهت بارگیری و تخلیه بار نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته به نیاز هر صنعت و یا هر مجموعه، لیفتراک ها در انواع و ابعاد مختلفی و با ظرفیت های متنوعی توسط تولید کنندگان طراحی و تولید شده است .

لیفتراک ها دارای ظرفیت حمل بار از ۱ تن تا ۱۴۰ تن را دارند و حتی گاهی بیشتر !!!
 

انواع لیفتراک

لیفتراک ها در انواع و دسته بندی های متنوع و مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هر یک کاربردی ویژه در صنعت و معدن و مجموعه های تجاری و بنادر ایفا می‌کنند. اما به طور کلی دسته بندی آنها را می‌توان به شرح زیر بیان کرد :

- لیفتراک های دیزلی :

انواع مختلفی از لیفتراک که توسط سوخت های فسیلی و موتورهایی با منبغ تغذیه سوخت های فسیلی از جمله بنزین و گازوئیل اقدام به جابه جایی کالا و حرکت می‌کنند. لیفتراک های دیزلی دارای قدرت و راندمان بالایی هستند و در صنایعی که نیازمند قدرت و سرعت بالاست دارای کاربرد بیشتری می‌باشد.

- لیفتراک های برقی :

منبع تغذیه و انرژی و توان حرکت این نوع از لیفتراک ها توسط باطری های تعبیه شده در آن تامین می‌شود که اصطلاحا به آنها لیفتراک های برقی می‌گویند . لیفتراک های برقی دارای کمترین میزان آلایندگی هستند و در صنایعی که مستلزم رعایت نکات بهداشتی است کاربرد بیشتری دارند.

- لیفتراک های دستی

نوع دیگری از لیفتراک ها که در انبار ها و صنایع کوچک دیده می‌شود لیفتراک های دستی هستند که دارای ظرفیت حمل کمی می‌باشند و عمدتا از طریق تکنولوژی هیدرولیک و با استفاده از کمک اپراتور اقدام به بلند کردن و جابه‌جایی کالا می‌کنند.

انتخاب و خرید لاستیک لیفتراک

در لیفتراک، یکی از مهم ترین قسمت های نگهداری از آن، لاستیک لیفتراک می‌باشد.

لاستیک لیفتراک وظیفه حمل دستگاه و تحمل بار و جابه‌جایی آن را بر عهده دارد. از این رو انتخاب لاستیک لیفتراک مناسب می‌تواند منجر به افزایش راندمان لیفتراک شود.

عمدتاً در انواع لیفتراک های ذکر شده در بالا، از دو نوع لاستیک لیفتراک استفاده می‌شود.

- لاستیک بادی لیفتراک

همانطور که از نام این نوع لاستیک مشخص است، مانند تمامی تایرهایی که برای خودرو ها و ادوات دیگر می‌بینیم، لاستیک بادی لیفتراک نیز بعد از نصب بر روی رینگ مخصوص خود، نیازمند محبوس کردن باد درون لاستیک با فشار استاندارد می‌باشد.

- لاستیک توپر لیفتراک

لاستیک توپر لیفتراک بر خلاف لاستیک بادی لیفتراک، داخلی تماماً پر از مواد نایلونی دارد که دیگر نیازمند محبوس کردن باد درون لاستیک نمی‌باشد. لاستیک توپر لیفتراک از وزن بالایی نسبت به لاستیک بادی لیفتراک برخوردار است و در مقابل پنچر شدن و آسیب های محیطی نیز مقاومت بالایی دارد.

بازار لاستیک ایرانیان به عنوان فروشگاه آنلاین لاستیک لیفتراک در ایران، به شما توصیه می‌کند که پیش از اقدام برای خرید لاستیک لیفتراک ، با مشاوران این مجموعه از طریق وب سایت بازار لاستیک به نشانی : https://bazarlastik.com تماس حاصل فرمایید .

انتخاب بین لاستیک بادی لیفتراک و یا لاستیک توپر لیفتراک نیازمند استفاده از تجارت مشاوران مجرب در این زمینه می‌باشد، در غیر این صورت ممکن است سبب تحمیل هزینه های زیادی بر اثر انتخاب اشتباه و خرید غیر آگاهانه شوید.

لاستیک لیفتراک کره ای یا ایرانی ؟

کشور های زیادی در جهان دارای کارخانجات تولید لاستیک هستند که برخی از این کارخانجات تکنولوژی تولید لاستیک لیفتراک را نیز دارند.

خوشبختانه در سالیان اخیر شاهد رشد و پیشرفت صنایع کشور عزیزمان در ایران بوده ایم و هم اکنون شاهد تولید برخی از سایز های لاستیک لیفتراک در کشور ایران عزیزمان هستیم.

اما بخشی از نیاز کشور به این کالا از طریق واردات از شرکت های معتبر جهانی تامین می‌شود که یکی از این کشور های معروف در زمینه تولید لاستیک لیفتراک، کشور کره جنوبی می‌باشد .

بسیاری از کشور ها و شرکت های تولید کننده لاستیک، اقدام به طراحی و تولید لاستیک های لیفتراک بسیار با کیفیتی در جهان نموده اند، اما این ذکر عنوان تنها به منزله شهرت این کشور در این دسته بندی می‌باشد.

از جمله کشور های معتبر در زمینه تولید لاستیک لیفتراک می‌توان به :

لاستیک لیفتراک ژاپنی

لاستیک لیفتراک تایوانی

لاستیک لیفتراک ساخت سریلانکا

لاستیک لیفتراک ساخت اندونزی

و به خصوص لاستیک لیفتراک ساخت ایران، با افتخار اشاره کرد.

شما صنعتگران محترم می‌توانید در زمینه کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لاستیک لیفتراک کره ای و یا نمایندگی فروش لاستیک لیفتراک ساخت کشور کره و برندهای مختلف تولید شده تحت استاندارد این کشور و یا همچنین انواع لاستیک لیفتراک ساخت کشور ایران، ژاپن و … با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید.

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان

فروشگاه آنلاین لاستیک بادی لیفتراک و لاستیک توپر لیفتراک

با امکان ارسال به سراسر نقاط ایران در کمترین زمان ممکن

جهت کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

02133530482

02133977049

09354007007

www.BazarLastik.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لاستيك ماشین آلات صنعتی طراحی و تولید تولید لاستیک بازار لاستیک لیفتراک ها جابه جایی کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیرمحمد رضایی از طراحان بازی رویداد ملی بازی آرا  گفت: رویداد ملی بازی آرا که با هدف تولید و رشد بازی‌های محتوایی برگزار می‌شود، کمک به صنعت تولید بازی فاخر ایرانی اسلامی است.

رضایی افزود: بازی سازان خوبی داریم که به محتوا خوب پرداختند، اما حمایتی از آنها نشده و فکر می‌کنم مثل سینما که سه نوع سینما داریم ما در بازی هم همینطور هستیم بازی تجاری است و نوع دیگر به آنها پرداخته می‌شود و از آنها حمایت می‌شوند و بازی‌های که قرار است فاخر باشند و نشان دهنده فرهنگ و ارزش‌های ایرانی باشند، احتیاج به حمایت‌های بیشتری دارند تا بتوانند شکل بگیرند و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در زمینه بازی‌های ایرانی باشیم.

رویداد محتوایی بازی آرا از بیست و پنجم تا بیست و هفتم اردیبهشت با معرفی بازی های منتخب در تهران برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • کاربرد انواع ریسه ال ای دی در دکوراسیون داخلی
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/ خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایران/خرمای مضافتی در صدر صادرات خرما
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایرانی