Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام و نماينده تام‌الاختيار سازمان سنجش گفت: آزمون سراسري سال ۱۴۰۰ در تاريخ ۹ تا ۱۲ تيرماه با رقابت ۱۳۹۴۷ دواطلب با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي در استان ايلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مصطفي نعمتي» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: آزمون عمومي و اختصاصي هر يک از گروه‌‌‌هاي آزمايشي کنکور سراسري سال 1400 در تاريخ 9 تا 12 تيرماه در ۹ شهرستان استان ايلام با رقابت 13947 داوطلب، شامل 5356 داوطلب مرد و 8591 داوطلب زن، در استان ايلام برگزار  می شود که از اين تعداد 3763 داوطلب، در دانشگاه ايلام به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: آزمون گروه آزمايشي هنر صبح چهارشنبه 9 تير، آزمون گروه آزمايشي علوم انساني صبح پنج‌ شنبه 10 تير، آزمون گروه آزمايشي علوم رياضي و فني صبح پنج‌ شنبه 10تير، آزمون گروه آزمايشي علوم تجربي صبح جمعه 11 تير و آزمون گروه آزمايشي زبان‌هاي خارجي صبح شنبه 12 تير برگزار مي‌شود.

 

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ایلام در خصوص مراجعه به باجه‌‌‌هاي رفع نقص آزمون، یادآور شد: باجه‌‌‌هاي رفع نقص از روز دوشنبه 7 تير تا شنبه 12 تير در دانشگاه ايلام و  شهرستانهايي که داراي حوزه هستند، آمادگي رفع ايرادات و نواقص موجود را دارند.

 

نعمتي بیان کرد: شروع فرآيند برگزاري آزمون صبح‌ها راس‌ ساعت‌ ۸ صبح خواهد بود و درب حوزه‌هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 7:30 (هفت و سي دقيقه) صبح بسته خواهد شد، لذا از ورود متقاضيان پس از بسته شدن درب حوزه¬‌‌هاي امتحاني ممانعت بعمل خواهد آمد.

 

وي با تأکيد بر رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي، فاصله گذاري اجتماعي و الزامات بهداشتي در روند برگزاري آزمون سراسري 1400، همراه داشتن ماسک 3 لايه معمولي (بدون فيلتر) و استفاده صحيح از آن (از بالاي بيني تا زير چانه)، از ابتداي ورود به حوزه برگزاري آزمون تا پايان برگزاري آزمون و خروج از حوزه امتحاني الزامي  عنوان کرد.

 

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ایلام يادآور شد: در راستاي حفظ سلامت داوطلبان، تمام فضاها و وسايل موجود در حوزه‌هاي برگزاري آزمون قبل و بعد از امتحان به طور کامل ضد عفوني خواهند شد، که اين روند از عصر ديروز آغاز شده است.

 

نعمتي افزود: همچنين تمام عوامل اجرايي، انتظامات و داوطلبان موظف به استفاده از ماسک هستند و لذا از ورود کساني که ماسک همراه نداشته باشند به محل برگزاري آزمون ممانعت بعمل مي‌آيد.

 

معاون آموزش و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام، خاطرنشان کرد: نمانيدگان مرکز بهداشت در محل حوزه‌هاي آزمون حضور خواهند داشت و بر روند اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي نظارت خواهند کرد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: داوطلبان آزمون سراسری ایلام معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزمون گروه آزمایشی برگزاری آزمون دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟