Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@10:23:37 GMT

دلیل احتمالی شیوع ویروس کرونا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۱۹۷۶

دلیل احتمالی شیوع ویروس کرونا اعلام شد

ویروس‌شناس امریکایی انستیتوی ویروس‌شناسی در ووهان علت احتمالی شیوع کووید 19 را اعلام کرد.

دانیل اندرسون، ویروس شناس آمریکایی که قبلاً در آزمایشگاه انستیتوی ویروس شناسی در ووهان فعالیت می کرد، در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت، معتقد است کووید - 19 احتمالا منشاء طبیعی دارد.

در عین حال اشاره شده که اندرسون این نظریه که ادعا می شود ویروس کرونا از آزمایشگاهی در ووهان گسترش یافته است را رد نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد که این ویروس به طور خاص برای آلوده کردن مردم ایجاد نشده و عامدانه شیوع پیدا نکرده است.

اندرسون گفت: شاید یک دانشمند بتواند هنگام کار با ویروس، ناآگاهانه بیمار شود و سپس ناخواسته کووید 19 را به دیگران منتقل کند.

با این حال، به گفته وی چنین احتمالی کم است./ اسپوتنیک

بهداشت جهانی منشاء آزمایشگاهی ویروس کرونا را پذیرفت اولین ابتلا به کرونا هفته‌ها زودتر از موارد گزارش شده رخ داد دست چینی‌ها رو شد؟/ آیا کووید۱۹ در آزمایشگاه ساخته شد؟ آمریکا تا کنون شواهد کافی درباره منشأ کرونا ارائه نکرده است چند دانشمند چینی پیش از شیوع کرونا به شدت بیمار بودند/ واکنش چین به این ادعا سرویس‌های اطلاعاتی امریکا از داده‌های جدید در مورد منشاء ویروس کرونا خبر دادند محقق چینی نمونه‌های نخستین ویروس کرونا در ووهان را از پایگاه داده امریکا حذف کرد آیا واقعا کرونا از آزمایشگاه بیرون آمده؟ /محقق چینی ویروس را در فضولات خفاش نعل‌بینی پیدا کرد   اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید      

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!