Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: انتخاب رئیس جمهور انقلابی توسط مردم، ان‌شاالله نوید روزهای خوب برای عظمت ایران اسلامی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،مراسم گرامیداشت شهادت شهید بهشتی و یاران باوفای ایشان و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شب گذشته در مسجد امام حسن(ع) روستای احمدآباد ورامین با حضور احاد مردم و برخی از مسئولین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: چهل سال قبل جریان نفاق می‌خواست کاری کند که چهره های انقلابی در نزد مردم منفور شوند، هر جا شهید بهشتی می رفت حاشیه داشت و در سفر ایشان به ورامین هم جریان نفاق بیکار ننشست سعه صدر و روح بلند ایشان باعث شد که مخالفان وی هم به حقانیت ایشان پی ببرند.
وی افزود: مظلومیت شهید بهشتی از شهادت ایشان دردناک تر است که حتی برخی از حزب اللهی ها و انقلابی های بی بصیرت برای ایشان رجز می خواندند اما مقدرات الهی طوری بود که با شهادت ایشان چهره و سیرت واقعی این مرد الهی برای مردم روشن شود.
حجت الاسلام محمودی با نگاه به واقعه ششم تیر و ترور مقام معظم رهبری در این روز بیان کرد: مقدرات الهی در شش تیر برای حضرت آقا باعث شد که ایشان در فاجعه هفتم تیر حضور نداشته باشند تا جامعه اسلامی از وجود با برکت ایشان متنعم گردند.
ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنده نگه داشتن یاد شهید بهشتی را زنده نگه داشتن ارزشهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر ایشان شهید نمی شدند جریان نفاق شناخته نمی شد، جریان نفاق هم اکنون هم  وجود دارد و نمونه آن حرکت اخیر پهباد بر علیه اهداف امنیتی ما بود.
وی با تشکر از نیروهای خلاق و نخبه کشور در عرصه های مختلف عنوان داشت: کشوری که انواع و اقسام تحریم ها از جمله تحریم دارویی شد اما اکنون به همت جوانان چند نوع واکسن تولید می‌کند که مایه فخر دنیای اسلام شده است، دشمن بیکار نیست، مشکلات اقتصادی داریم اما در حوزه های دیگر مانند پزشکی نظامی حرف برای گفتن داریم.
امام جمعه موقت ورامین انتخابات ۲۸ خرداد را مایه عزتمندی ایران اسلامی برشمرد و ادامه داد: حضور عزتمندانه و آگاهانه مردم علیرغم مشکلات گوناگون که ثمره مدیریت ناکارآمد در هشت سال گذشته بود و انتخاب رئیس جمهور انقلابی انشاالله نوید روزهای خوب برای عظمت ایران اسلامی در پی خواهد داشت.
وی افزود: تلاش های منافقین برعلیه انقلاب به شکل دیگری در  جریان است و باید مردم ما با دشمن شناسی توطئه های آنها را خنثی سازند.
در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخاب رئیس جمهور انقلابی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی حجت الاسلام محمودی ایران اسلامی شهید بهشتی جریان نفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پنجمین مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهور این کشور اظهار کرد: منافع امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز برای من اهمیت خواهد داشت. سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان به خاطر نسل های امروز و آینده تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: انتخاب روس ها تاکیدی بر عزم آنها برای دفاع تزلزل ناپذیر از آزادی و منافع ملی روسیه است.

پوتین با تأکید بر اینکه روسیه گفت‌وگو با کشورهای غربی را رد نمی کند، انتخاب با آنهاست، اظهارکرد: گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی و ثبات راهبردی امکان پذیر است، اما نه از موضع قدرت، بلکه فقط در شرایط مساوی. 

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه به همکاری با شرکای خود برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی ادامه خواهد داد. اطمینان داریم که روسیه این دوره دشوار و حساس را با عزت پشت سر خواهد گذاشت و حتی قوی تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور سرپرست سازمان ملی سنجش را منصوب کرد
  • رئیس دانشگاه معروف در ایران: سال ۱۴۰۱ پلیس کشته داد اما نکشت | دانشجو و استادی اخراج نشد | فیلم
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها توسط رئیس جمهور ابلاغ شد
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد