Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس لیگ برتر کاراته و رییس سبک شورین کمپو کای کان گفت: با توجه به قانونی که فدراسیون جهانی کاراته تصویب کرد متاسفانه دست ما از سهمیه پنجم خالی ماند و ذبیح الله پورشیب کاپیتان ارزنده کشورمان نتوانست در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش برنا، سیدمحمد صالحی نایب رییس لیگ برتر کاراته و رییس سبک شورین کمپو کای کان با اشاره به برگزاری دو دوره لیگ این سبک اظهار داشت: اولین سبک در فدراسیون کاراته هستیم که توانستیم لیگ را در بخش آقایان و بانوان برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته اول و دوم لیگ برگزار شده و هفته سوم نیز قرار است که هشتم مردادماه برگزار شود.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت درخصوص برگزاری این لیگ حضور گسترده همه استان‌ها است و به نوعی استان‌هایی که در کاراته صاحب نام هستند در لیگ تیم‌داری کردند. لیگ به صورت حرفه‌ای برگزار می‌شود و تیم اول در بخش آقایان و بانوان به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شوند.

صالحی افزود: این سبک حدود سه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در این سه سال توانستیم ورزشکاران را به چند رویداد بین المللی اعزام کنیم. تیم‌های خوبی در لیگ حضور دارند و اکثر تیم‌ها از نفرات تیم ملی تشکیل شده‌اند.

نایب رییس لیگ برتر کاراته در ادامه درخصوص وضعیت کاراته‌کاها برای حضور در المپیک توکیو خاطرنشان کرد: خوشبختانه آرامش خوبی در کاراته حاکم است و با کار مدیریتی که انجام شد کاراته توانست 4 سهمیه برای المپیک توکیو کسب کند. با آمادگی که ملی‌پوشان ما درحال حاضر دارند قطعا می توانیم چهار مدال در توکیو کسب کنیم. حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک درموفقیت‌های کسب شده توسط کاراته‌کاها موثر بود.

وی همچنین با اشاره به این موضوع که تیم ملی کاراته ایران می توانست سهمیه پنجم را نیز کسب کند، اظهار داشت: با توجه به قانونی که فدراسیون جهانی کاراته تصویب کرد متاسفانه دست ما از سهمیه پنجم خالی ماند و ذبیح الله پورشیب کاپیتان ارزنده کشورمان نتوانست در المپیک حضور پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر تیم ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان ایران سیدمحمد صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک