Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@16:03:44 GMT

افزایش قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۲۱۸۵

افزایش قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز به دلیل بالا رفتن نرخ انس جهانی و ارز، شاهد بالا رفتن قیمت طلا و سکه در بازار هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد کشتی آرای با بیان اینکه امروز انس جهانی ۱۷۸۴ دلار قیمت گذاری شده است، افزود: هم اکنون هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می‌شود. همچنین قیمت ارز در بازار امروز با افزایش روبرو بوده است.

قیمت هر دلار در بازار آزاد نیز تا لحظه تنظیم خبر ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان و هر یورو ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود. 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت سکه سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 535 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 38 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 42 میلیون و 650 هزار تومان است.

آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 24 میلیون و 300 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 15 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 7 میلیون و 200 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 15 میلیون و 315 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2317 دلار است.

دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد

 

در معاملات امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 491 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 342 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • داستان جذاب ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک | او که بود؟ +تصویر
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد