Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که در بازی عصر پنجشنبه تیمش مقابل استقلال مساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد و آنها برای برد تلاش خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک - یک تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و این را هم باید در نظر گرفت که ذوب‌آهن نیز از لحاظ فنی جزو تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شود و جایگاه واقعی‌اش در پایین جدول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن یک امتیاز برابر ذوب‌آهن در اصفهان نتیجه بدی نبود، ولی این را هم بگویم که ما می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم و چند موقعیت خوب را از دست دادیم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل استقلال خاطر نشان کرد: این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و تقابل تیم‌های سوم و چهارم جدول قطعاً جذاب خواهد بود. ما دنبال این هستیم که فاصله امتیازی‌مان را با استقلال کم کنیم و بدون شک به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نخواهیم کرد. استقلال هم دنبال برد است و فکر می‌کنم که در این بازی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نخورد. ما میزبان هستیم و امیدوارم که با انجام یک بازی خوب استقلال را شکست بدهیم.

سرپرست آلومینیوم: اعتراض استقلال فرار رو به جلو است/ نتیجه بازی رفت با اشتباه داوری رقم خورد

 

مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند در این فصل سهمیه آسیا را کسب کند هم به تسنیم گفت: ما در لیگ برتر موقعیت خوبی داریم و در جام حذفی هم می‌توانیم شانس‌مان را برای قهرمانی امتحان کنیم. ما جام حذفی را هم جدی گرفته‌ایم. امیدوارم در پایان فصل یک اتفاق بزرگ برای مردم اراک و هواداران رقم بزنیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی، آرسنال با نتیجه 2-0 چلسی را شکست داد و به مقام قهرمانی اف ای کاپ انگلستان رسید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)