Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور با تاکید بر این نکته که راهبرد و سیاست تحولی اتخاذ شده از سوی قوه قضاییه، قطعا در آینده دچار توقف نخواهد شد، گفت: هنوز کار‌های بسیاری مانده که باید در قوه قضاییه انجام شوند. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور در همایش سراسری قوه قضاییه با اشاره به ۸۴۵ روز مدیریت عالی قوه قضاییه از سوی آیت الله رئیسی از اسفند ۹۹ تا امروز، گفت: انتخاب رئیس قوه قضاییه از درون قوه قضاییه، یکی از علل اصلی پیشرفت‌های دستگاه قضا در دوره تحول بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان کل کشور در ادامه، داشتن برنامه تحولی، تعیین سیاست‌های کلی، دارا بودن انگیزه کار و پشتکار و همچنین بهره‌مندی از همکاران دلسوز و همراه را از دیگر دلایل موفقیت آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست قوه قضاییه عنوان کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای آیت الله رئیسی در جایگاه ریاست جمهوری، ابراز امیدواری کرد که دیدگاه تحولی و داشتن برنامه، بتواند مشکلات دولت را در دوران ریاست جمهوری وی تا حد قابل توجهی کاهش دهد.   بیشتر بخوانید: مشروح خبر همایش سراسری قوه قضاییه حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با تاکید بر این نکته که راهبرد و سیاست تحولی اتخاذ شده از سوی قوه قضاییه، قطعا در آینده دچار توقف نخواهد شد، گفت: هنوز کار‌های بسیاری مانده که باید در قوه قضاییه انجام شوند. گام‌های تحولی برداشته شده در دوران تحول، گام‌های اولیه و ریل‌گذاری مسیر هستند.

دادستان کل کشور در ادامه دادسرا‌ها را به عنوان پیشانی قوه قضاییه در ارتباط با مردم توصیف کرد و گفت: مقوله تحول قضایی باید در دادسرا‌ها به صورت بسیار بارز و برجسته خود را نشان دهد که این موضوع با انجام تغییراتی در حیطه‌های ساختاری و محتوایی دنبال خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات حمایتی دستگاه قضا از تولید در سراسر کشور خاطرنشان کرد: در دوران تحول قضایی، سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی کل و دادستانی‌های سراسر کشور اقدامات گسترده‌ای را در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم و موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی انجام دادند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان کل کشور قوه قضاییه رئیسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور قوه قضاییه رئیسی دادستان کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد مبتلایان این بیماری در منطقه سیر صعودی گرفته است و با وجود اقدامات پیشگیرانه و درمانی انجام گرفته در منطقه، اقدامات کافی نبوده است.

وی بیان داشت: باید در راستای جلوگیری از بحرانی شدن وضعیت بیماری در منطقه، اقدامات تکمیلی عاجل برای واکسینه کردن دام‌ها انجام شود.

تقوی تصریح کرد: این بیماری در دام زنده هیچ علائم مشخصی ندارد و تنها از راه آزمایش خون مشخص می‌شود که نیازمند دستگاه‌های آزمایشگاهی و نیروی مجرب است.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ رأس دام در دیشموک خون گیری شدند، گفت: از این تعداد ۶۱ رأس دام مبتلا تشخیص داده شدند که ۵۶ رأس آن مبتلای قطعی بودند که معدوم شدند.

تقوی افزود: مرحله دوم پایش مردم در روستاها، پس از جواب آزمایش‌ها انجام و تیم سلامت شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه به سرپرستی پزشک متخصص بیماری‌های عفونی به همراه دارویار و داروهای مورد نیاز به روستا اعزام شدند و علاوه بر دارو برای بیماران، آموزش‌های لازم همچون عدم استفاده از شیر و فرآورده‌های لبنی و گوشت خام به اهالی روستا ارائه شد.

کد خبر 6098456

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم