Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "سیدحسین میرشفیع"، با بیان اینکه سامانه مذکور، ارتباطی با سامانه‌های گذشته ندارد، توضیح داد: قراراست نرم‌افزاری که طراحی می‌شود بر روی تلفن همراه افراد نصب شود تا به محض بروز حادثه فرد حادثه دیده و یا افراد دیگر موقعیت را به مراکز اضطراری اعلام کنند.

وی،تاکیدکرد:نرم ‌افزاراطلاع‌رسانی آنلاین زمان ومکان وقوع تصادف ازنظراجرایی مساله پیچیده‌ای نیست اما بخش‎‌های امدادی باید می‌پذیرفتند که از این سرویس استفاده کنند، به همین دلیل هماهنگی‌های لازم انجام شد تا با شرکت دانش بنیان ارتباط داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری،ادامه داد:تفاهم‌نامه‌ای با پلیس ایمنی راه‌ها داشتیم تا سیستم‌های پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و راهداری بتوانند از سرویس اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادف استفاده کنند.

وی ابراز امیدواری کردکه هماهنگی‌های فنی دربخش‌های انفورماتیک سازمان‌ها به سرعت انجام شود تا این خدمت را برای مردم عمومی کنیم.

میرشفیع،گفت: فعالیت های مختلفی درحال انجام است اما مهمترین مشکل هماهنگی بین دستگاه‌های متولی است تا بتوانند از این سیستم‌ها استفاده کنند.

وی،درپاسخ به این پرسش که "بسیاری از سامانه‌های مشابه درکشور مطرح شد اما به مرحله اجرا نرسید، علت چیست ،گفت: بخشی از علت عدم توفیق سامانه‌ها به دلیل حرکت سنگین سیستم اداری کشور است ضمن اینکه اجرایی شدن این سامانه‌ها به پیگیری مستمر نیاز دارند.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری،اضافه کرد: باید در ارتباط با مجموعه‌های مختلف اعتمادسازی شود و به دلیل آنکه سازمان‌های متولی ارتباط و اعتماد نزدیکتری به مجموعه انجمن خیرین راه و ترابری دارند این برداشت ایجادنمی‌شود که از نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان ومکان وقوع تصادف منفعت خاصی می‌خواهیم ضمن اینکه این امکان به صورت رایگان دراختیار همه افراد قرار خواهد گرفت.

میرشفیع، با بیان اینکه "با فاوای وزارت راه و شهرسازی هماهنگی‌های لازم انجام شد و از این موضوع استقبال کردند"، افزود: با سازمان اورژانس هم هماهنگی‌های خوبی انجام شده و کارهای مقدماتی پلیس راه هم انجام شده و تنها باید جلسات کارشناسی برگزار شود.

وی، تصریح کرد: درحال حاضر باید بخش فنی و تکنیکال سازمان‌های مذکور رابا یکدیگر مرتبط کنیم تا نوع گزارش دهی و به اشتراک گذاری اعلام‌ها چگونه باشد.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری،با اعلام اینکه "40 درصد تلفات جاده‌ای در لحظه اول است."، گفت: نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادف به تلفات لحظات اول کمکی نمی‌کند اما دربخشی از تلفات جاده‌ای و افزایش شدت جراحات که مربوط به ده دقیقه اول تصادفات است کمک می‌کند.

میرشفیع، تصریح کرد:به‌طور یقین هرچقدر اطلاع رسانی در زمان بروز تصادفات جاده‌ای دقیق تر و با موقعیت یابی سریع تر انجام شود میزان تلفات جاده‌ای هم کاهش خواهد یافت.

 اختصاص کد واحد به هر تصادف

وی،یکی از موضوعات مهم درپیگیری تصادفات را افزایش سرعت و دقت در ایجاد پرونده‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از مزیت‌های نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادفات این است که با کمسیون ایمنی راه‌ها توافق شده که برای هر تصادف براساس موقیت مکانی و زمان وقوع تصادف یک کد واحد تشکیل شود.

میرشفیع، بیان کرد:کد واحد تشکیل شده برای تصادفات به پیگیری و ادامه روند قانونی مربوط به رسیدگی موارد حقوقی و بیمه‌ای کمک می‌کند و با بیمه مرکزی هماهنگی‌هایی انجام شده و این احتمال وجود دارد که بیمه مرکزی حمایت ویژه‌ای برای گسترش نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادفات انجام دهد.

وی، اعلام کرد که انجمن خیرین راه و ترابری توافق سه جانبه‌ای را با انجمن خیرین سلامت و سازمان اورژانس برای ایجاد 100واحد اورژانس جاده‌ای آغاز کرده است.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری، توضیح داد: براساس توافق انجام شده انجمن خیرین سلامت ساختمان 100واحد اورژانس جاده‌ای را خواهند ساخت، تجهیزات آن راسازمان اورژانس تامین خواهد کرد و محوطه سازی و دسترسی ‌ها هم برعهده انجمن خیرین راه و ترابری است.

میرشفیع افزود: همچنین حدود 120 پد هلی کوپتر هم در سطح کشور با مشارکت سه سازمان مذکور اجرایی خواهد شد.

پربیننده ترین بیشترین رشد قیمت سهام بانکی به سرمایه رسید انتقاد شدید بانک تسویه حساب های بین المللی از بیت کوین صنعت نفت و گاز از بیمه نامه سایبری استقبال خوبی می کند بیشترین رشد قیمت سهام بیمه به دانا رسید تعداد شرکت های بیمه موجود تکافوی این ظرفیت را ندارد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت بیمه سامانه ها انجام شده انجام شد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز