Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:48:22 GMT

تولید ۴ مستند با موضوع دفاع مقدس در فارس

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۲۷۰۰

ایسنا/فارس مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ۴ مستند فاخر با موضوع دفاع مقدس و فرماندهان استان در دفاع مقدس توسط صداوسیمای فارس درحال تولید است.

سید تقی سهرابی شامگاه یکشنبه ۶ تیرماه دردیدار با هنرمندان فعال دفاع مقدس در حوزه سینما، تئاتر و هنرهای نمایشی فارس با بیان اینکه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس محفلی برای حضور اهل قلم اقدام و عمل و هنرمندانی که دغدغه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را دارند است، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های هنرمندان و رسانه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که در این حوزه همه ما وظیفه داریم وارد میدان شده و آثار ارزشمندی تولید و پخش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سهرابی افزود: فرهنگی که شهید رفت و شهید شد، آن فرهنگ برای رسانه مهم است و همین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است که باید در حوزه اقتصادی و فرهنگی وارد شود و مشکلات جامعه را برطرف کند و این فرهنگ شهدا است که باید الگویی برای نسل جوان ما باشد تا دشمنان نتوانند الگوی برای جوانان ما تعریف کنند.

سهرابی خاطرنشان کرد: صداوسیمای مرکز فارس در حال تولید ۴ مستند فاخر در حوزه دفاع مقدس شامل نقش استان فارس در دفاع مقدس، مستند سردار محمدنبی رودکی فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دفاع مقدس، مستند سردار محمدجعفر اسدی فرمانده لشکر ۳۳ المهدی (عج) در دفاع مقدس و مستند امیر حبیب الله سیاری از فرماندهان شاخص استان در دفاع مقدس است که در کنار این فعالیت‌ها مصاحبه از ۱۰۰ مادر شهید استان نیز در حال انجانم است که به زودی به پایان خواهند رسید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس ضمن دعوت از هنرمندان جهت همراهی و همکاری با صداوسیما جهت تولیدات فاخر در تمامی حوزه‌ها به خصوص دفاع مقدس اظهارداشت: هنرمندان باید از تولیدات و فعالیت‌های صورت گرفته در صداوسیمای مرکز فارس با خبر باشند تا با هم افزایی در فعالیت‌ها بتوانیم تولیداتن ارزشمند و فاخری را داشته باشیم.

سهرابی اشاره‌ای به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در صداوسیمای مرکز فارس از زمان حضورش داشت و گفت: درب صداوسیمای مرکز فارس بر روی تمام هنرمندان باز است و صدا و سیمای مرکز فارس متعلق به هنرمندان و خانه آن‌ها است و از تمام هنرمندان درخواست کرد طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای همراهی و همکاری به صداوسیمای مرکز فارس ارائه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لشکر 19 فجر دفاع مقدس صداوسیمای فارس استانی فرهنگی و هنری حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صداوسیمای مرکز فارس دفاع مقدس فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود

محمد هادی ایمانیه در اولین شورای کشاورزی استان در سال ۱۴۰۳، ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل سازمان جهاد کشاورزی استان به سبب زحمات فراوانی که متحمل شده اند، بر ارزیابی مداوم و مستمر تاکید کرد و گفت: همه فرمانداران و روسای ادارات جهاد کشاورزی در شهرستان‌ها در حوزه گیاهان دارویی، اصلاح الگوی کشت، احداث گلخانه و صنایع تبدیلی، پر کردن چاه‌های غیرمجاز، نصب کنتور و هوشمند شدن چاه‌های کشاورزی و تولید محصولات ارگانیک بصورت مستمر پایش شوند.

استاندار فارس خواستار توجه جدی مسئولین ذیربط به حوزه گیاهان دارویی شد و افزود: در زمینه گیاهان دارویی دستگاه‌های ذیربط در سطح مدیران کل و معاونین جلسات فشرده‌ای برگزار و گزارش جلسات را ارائه کنند.

او در ادامه خواستار اعلام برنامه عملیاتی در حوزه جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۳ شد و افزود: برنامه عملیاتی مد نظر را برای دانش بنیان شدن حوزه‌های مرتبط با جهاد کشاورزی تا پایان اردیبهشت سال جاری ارائه دهید.

ایمانیه استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت کردن تولید برخی محصولات کشاورزی و دامی را اقدامی ارزشمند در حوزه جهاد کشاورزی دانست و تصریح کرد: گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تشکیل شود؛ علی رغم اینکه شاید این علم جدید مشکلاتی داشته باشد، اما در زمینه جهاد کشاورزی، مصرف سوخت، دامداری و دامپروری، اصلاح الگوی کشت قطعا موثر و راه‌گشاست و می‌توان از این طریق تناسب بین کاشت محصولات زراعی و میزان تقاضا را رعایت کرد.

او در ادامه از مشارکت مردم در جهش تولید سخن گفت و با اشاره بر اینکه فارس در تولید بسیاری از محصولات زراعی و باغی رتبه‌های برتر را دارد، گفت: تعاونی اشتغال و تولید سازمان جهادکشاورزی و زیرمجموعه آن، با مشارکت مردم وبا هدف ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره‌های ارزش تشکیل شود؛ قطعا تحقق این موضوع برای تولید کنندگان و مشارکت کنندگان سودمند خواهد بود.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه هدف گذاری کرده‌ایم تا حداقل یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی طی هرسال در استان داشته باشیم، افزود: میزان سرمایه گذاری داخلی و خارجی مختص به سال ۱۴۰۳ را در حوزه جهادکشاورزی مشخص و ارائه کنید.

او در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه با هرگونه کشت محصولات زراعی که با آب غیرسالم کشت شود، با قاطعیت برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در جلسه امروز تکلیف را شفاف روشن کرده ایم؛ امحا کشت‌هایی که از آب‌های غیرسالم استفاده می‌کند برعهده جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و با همکاری نیروی انتظامی، سازمان محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه قضایی است.

ایمانیه با تصریح بر اینکه هیچ فردی حق ندارند سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، ادامه داد: دو پیشنهاد برای فعالین این حوزه نیز وجود دارد ابتدا تهاتر زمین در مکان مناسب به جایگزینی زمین‌های فعلی و یا مساعدت در کاشت درخت‌های غیر مثمر و احداث جنگل کاری و همچنین ایجاد صنایع چوبی مساعدت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود