Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «محمودرضا مرادی» روز دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، اظهار داشت: اکنون ۳۳۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۸۴ نفر در بخش‌های ویژه بستری بوده و حال ۱۳ نفر آنها وخیم است.

وی از جان باختن ۲ تن دیگر در استان در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: با این تعداد شمار قربانیان کرونا در استان به هزار و ۹۰۴ نفر رسیده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم استان به شدت کمرنگ شده است، گفت: با توجه به شلوغی هفته اخیر و قبل از انتخابات و نیز کاهش رعایت پروتکل ها نسبت به اوج گیری دوباره کرونا در استان نگرانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به اینکه اکنون روند شیوع بیماری در کشور و کرمانشاه ثابت است، توضیح داد: برخی استان ها همچون سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و بوشهر با افزایش شمار مبتلایان مواجه هستند که این موضوع می تواند زنگ خطری برای کشور و کرمانشاه محسوب شود.

۱۱۸هزار واکسن تزریق شده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع واکسیناسیون نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۱۸ هزار واکسن نوبت اول صرف واکسینه کردن ۸.۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان شده است.

مرادی با اشاره به اینکه این استان رتبه نخست تزریق واکسن کرونا در کشور را دارد، افزود: تاکنون بیش از ۵۶ هزار واکسن نوبت دوم وارد استان شده که کار تزریق ۴۱ هزار دوز آن انجام شده و ظرف امروز و فردا مابقی دوزهای آن تزریق می شود.

هشت شهر استان نارنجی و ۶شهر زرد است

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را از روز شنبه پنجم تیرماه اعلام کرد که براساس آن هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزاش ایرنا، شهرستان های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، قصرشیرین و پاوه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، روانسر، صحنه، جوانرود و گیلانغرب در وضعیت زرد قرار دارند.

براساس این گزارش، وضعیت شهرستان قصرشیرین نسبت به رنگ بندی ۲۷ خرداد ماه از زرد به نارنجی و شهرستان جوانرود از نارنجی به زرد تبدیل شده است.

طرح محدودیت و ممنوعیت های تردد برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داشته و مجوزهای تردد برای سفرهای ضروری از طریق فرمانداری ها صادر می‌شود.

براین اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

تردد از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد بلامانع است، اما محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ادامه دارد. 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه کرونا ماسک پروتکلهای بهداشتی کرمانشاه محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کرونا ماسک استانداری کرمانشاه کرونا ماسک پروتکلهای بهداشتی کرمانشاه محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر

با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

 به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل کافه بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد