Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیصری نیک گفت:هم‌ زمان با ولادت امام رضا(ع) و به منظور تکریم زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام همام، بازدید از تمامی موزه‌های آستان قدس رضوی برای عموم به صورت رایگان صورت گرفت که ۴۵۰۰ زائر و مجاور از موزه‌های آستان قدس رضوی در این روز بازدید کردند.

«مهدی قیصری نیک» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: هم‌ زمان با ولادت امام رضا(ع) و به منظور تکریم زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام همام، بازدید از تمامی موزه‌های آستان قدس رضوی برای عموم به صورت رایگان صورت گرفت که ۴ هزار و ۵۵۴ زائر و مجاور از موزه‌های آستان قدس رضوی در این روز بازدید کردند و از این تعداد ۳ هزار و ۹۹۲ نفر از موزه مرکزی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون موزه سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه موزه آستان قدس رضوی به عنوان یک مکان الهام بخش و مرکز علمی و آموزشی است، ابراز کرد: در سالروز ولادت امام رضا(ع)، موز‌ه‌های آستان قدس رضوی میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان به فرهنگ، تاریخ و هنر بود که برای اولین بار بازدید از این موزه‌ها را تجربه ‌کردند.

 

وی افزود:علاقه‌مندان می‌توانند از موزه‌های قرآن و نفایس و هدایای مقام معظم رهبری و موزۀ فرش واقع در صحن کوثر و همچنین موزۀ مردم‌شناسی واقع در سردر غربی صحن پیامبر اعظم(ص)، از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ بازدید کنند و همچنین موزۀ رضوی با گنجینه‌های مختلف واقع در صحن کوثر از ساعت ۸ تا ۱۸ به روی عموم باز است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: موزه های رضوی میلاد امام رضا ع موزه بازدید موزه های آستان قدس رضوی ولادت امام رضا ع بازدید کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها

ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی محیط زیست استان، گفت: علاقمندان می‌توانند همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی از ۲۷ اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه از این موزه بازدید کنند.

حمزه عشوری امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بازدید رایگان موزه تنوع زیستی محیط زیست گیلان در هفته ملی موزه، اظهار کرد: موزه‌های تاریخ طبیعی به عنوان یکی از متفاوت‌ترین موزه‌ها، نشان دهنده تاریخ جهان آفرینش، طبیعت و محل نگهداری بسیاری از گونه‌های جانوری و گیاهی است. 

وی با بیان اینکه موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان با ذخیره بیش از ۱۰۰۰ نمونه از اجزای مختلف تنوع زیستی برخوردار است، افزود: این گونه‌ها شامل جانوران، گیاهان، سنگ،کانی و فسیل ، گنجینه بسیار با ارزشی برای تنوع زیستی ایران و گیلان به شمار می‌رود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان گفت: علاقمندان و مراکز آموزشی برای بازدید می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۴ به آدرس رشت، بلوار رسالت، جنب صدا و سیما، موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۱۳۳۳۸۲۴۶۲۶ برای هماهنگی و تعیین وقت بازدید اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد