Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم شهدای هفتم تیر که در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تاکید بر اینکه دشمن از فشار اقتصادی و تحریم ایران ناامید شده است: گفت: با پایداری ملت ایران توطئه‌های دشمن خنثی شد و آنان سرخورده و ناامید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی، علت محبوبیت سردار دل‌ها را جانفشانی برای سربلندی انقلاب و ملت ایران دانست و با بیان اینکه مناسبت‌های تاریخی فرصت‌های طلایی است تا با ترسیم چهره دشمن نسل جوان را به نقشه‌های آنان آگاه کرد، افرود: تصویرسازی‌های غیرواقعی دشمن در فضای مجازی را باید خنثی کنیم.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه آمریکا در منطقه شکست خورده است، گفت: حضور باشکوه و انتخاب معنادار مردم در انتخابات اخیر فرصتی است برای مسئولان و مردم که قدر این فرصت تاریخی را بدانند.

وی با اشاره به تولید واکسن توسط پژوهشگران ایرانی گفت: تزریق واکسن به رهبر معظم انقلاب جلوی دوربین‌ها، فصل جدیدی از امید، نشاط، طراوت و توانمندی علمی را رقم زد.

کد خبر 5246196

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار رمضان شریف فضای مجازی انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 بوشهر آمار کرونا گرگان قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل هفته قوه قضاییه واکسن کرونا ایلام اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور وزراى دادگسترى، ارتباطات و فناورى اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رئیس جمهور و اعضاى کمیسیون حقوقى و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

در حالی که از زمان روی کار آمدن دولت رئیسی، فیلترینگ گسترده، قطع اینترنت و کندی سرعت آن، موجب نارضایتی مردم شده است، خبرگزاری فارس نوشته است: این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکو‌های بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیأت دولت براى تصویب نهایی به مجلس شوراى اسلامی ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • بلومبرگ: عربستان فعالان منتقد اسرائیل را دستگیر می‌کند
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد