Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار سردشت با اشاره به اقدامات انجام شده برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شیمیایی بیان کرد: پیگیر وضعیت و مسائل مصدومان شیمیایی هستیم، کمیسیون‌های پزشکی به زودی تشکیل می‌شود کارهای مقدماتی انجام شده و پرونده ‌ها آماده ارائه هس - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازارومیه، اقصی نخشی‌پور ظهر امروز به مناسبت سالگرد بمباران شیمیایی سردشت که با حضور 30 جانباز شیمیایی و همراه با رژه خودرویی برگزار شد اظهار داشت: بمباران شیمیایی سردشت به عنوان اولین شهر مسکونی و قربانی سلاح‌های کشتار جمعی، سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، سند مظلومیت مردم شریف و بی دفاع این شهر و همچنین نماد و تبلور اقدام یک جنایت جنگی است که توسط استکبار جهانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقصی نخشی‌پور تصریح کرد: آنهایی که هنوز ادعا می‌کنند حقوق بشر را رعایت می‌کنند، در واقع این کار باعث شد که مردم جهان بدانند که آنها هیچگونه مدافع حقوق بشر نیستند، دروغی بیش نیست.

وی افزود: این فاجعه یک حرکت غیر انسانی بود که توسط استکبار جهانی و به نیابت از رژیم بعث انجام شد و امروز نیز به شیوه‌های دیگر، تروریسم بین المللی توسط استکبار جهانی در جای جای دنیا در حال انجام است و در سوریه، عراق و یمن همه این‌ها برنامه‌های شوم و پلید استکبار جهانی و غرب است و این هم یک برنامه اینچنین بود که ما محکوم می‌کنیم و به روح شهدا و درود می‌فرستیم.

فرماندار سردشت با بیان اینکه مراسم سالگرد بمباران شیمیایی سردشت در وضعیت کرونایی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی  انجام گرفت، اظهار داشت: این همایش برای تجلیل از مقام شامخ شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از روز مقاومت و ایثار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شیمیایی بیان کرد: پیگیر وضعیت و مسائل مصدومان شیمیایی هستیم، کمیسیون‌های پزشکی به زودی تشکیل می‌شود کارهای مقدماتی انجام شده و پرونده ‌ها آماده ارائه هستند.

نخشی پور بیان کرد: کمیسیون برای ارائه خدمات بهتر نماینده یک بیمه در شهرستان سردشت افتتاح می‌شود تا خدمات بهتری به خانواده‌های معظم شهدا و مصدومان شیمیایی انجام بدهد و همچنین کلینیک و مسائل دارویی بود که پیگیری شد و خوشبختانه مشکل خاصی نیست.

وی گفت: از سوی دیگر امروز دستگاه سی تی اسکن وارد شهرستان شده و نصب می‌شود تا خدمات بهتری را در بیمارستان به  مصدومان شیمیایی بدهد.

پیام مدیرکل سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در سی و چهارمین سالروز بمباران شیمیایی سردشت

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد بمباران شیمیایی سردشت خانواده های معظم شهدا مصدومان شیمیایی استکبار جهانی انجام شده انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان