Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@12:25:55 GMT

ایست کار؛ طرحی برای ساماندهی کارگران گرگان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۳۱۴۰

ایست کار؛ طرحی برای ساماندهی کارگران گرگان

سالاری گفت: ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی با طرح «ایست کار» شهرداری گرگان اجرایی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ احمد سالاری امروز در جلسه کارگروه ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی اظهار کرد: یکی از موضوعات که روزانه در سطح شهر شاهد آن هستیم حضور افراد جویای کار در حاشیه برخی از معابر و میادین تحت عنوان کارگران فصلی و ساختمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور این افراد در حاشیه معابر و میادین علاوه بر ایجاد مشکل ترافیکی و بصری واز همه مهمتر تجمع در میادین شان و منزلت این زحمتکشان هم مورد خدشه قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: در سال‌های گذشته کارهایی جهت ساماندهی کارگران انجام شده و جایگاهی برای استقرار آنها جانمایی شده اما به دلایل مختلف از جمله عدم همراهی کارگران و نامناسب بودن مکان کار به سرانجام مطلوب نرسید.

سالاری بیان کرد: با توجه به مطالعات انجام شده بر اساس محلهای تجمع کارگران و آسیب هایی که پیرامون آن وجود داشت بر حسب دستور شهردار در جهت تکریم کارگران به عنوان یک وظیفه اجتماعی؛ شهرداری گرگان احداث جایگاه ثابت را در دستور کاری خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح پس از شناسایی کارگران ثبت نام و تشکیل پرونده صورت خواهد گرفت به صورتی که کارگران واقعی شناسنامه دار شوند تا شهروندان با توجه به نیاز خود در مشاغل گوناگون نسبت به کارگیری آنها اقدام نمایند.

سالاری گفت:  طرح ایست کار تا ۴ماه آینده اجرایی می شود و در پی آن حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کارگر از سطح معابر شناسایی خواهند شد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان درخاتمه ابراز امیدواری کرد : با افتتاح مکان ثابت برای کارگران ساختمانی به کارگیری آنها نیز ضابطه مند شده و بتوان از این عزیزان در پروژه های شهرداری نیز استفاده کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ساماندهی کارگران شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار خود در فینال دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا در شرایطی از ساعت 21.15 چهارشنبه در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف الریاضی لبنان می‌رود که بازی نخست را در بیروت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ واگذار کرده و کار سختی برای جبران در این دیدار خانگی دارد.

شهرداری که یکی از قطب‌های بسکتبال ایران به شمار می‌رود، برای حفظ امیدهای خود و کشیدن کار به دیدار سوم، چاره‌ای جز برتری در تهران ندارد. شهرداری در دوره قبلی برابر همین تیم الریاضی صف‌آرایی کرد، اما در نهایت نماینده لبنان عنوان قهرمانی را به دست آورد تل نشان دهد از پتانسیل بالایی بهره می‌برد. حالا گرگانی‌ها امیدوارند تیمشان با هدایت مصطفی هاشمی بتواند این افتخار را کسب کند.

شهرداری گرگان بعد از دو بازی سنگین در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام، راهی بیروت شد تا در برابر الریاضی صف‌آرایی کند. تیمی که با وجود دو مصدوم و خستگی بازیکنانش به نوعی از پیش بازنده بود.

شهرداری در نخستین بازی، کوارترهای اول تا چهارم را با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد، حالا هاشمی و شاگردانش در دیداری خانگی و کیلومترها دورتر از جایی که باید باشند(یعنی گرگان) خود را آماده جدال با الریاضی می‌کنند.

نماینده لبنان از ملی‌پوشان این کشور تشکیل شده و چند بازیکن با کیفیت خارجی را هم در ترکیب دارد.این مسابقات به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و برتری شهرداری گرگان در این دیدار به معنای ادامه حضور آنها در مسابقه است. اگر شهرداری برنده شود، بازی سوم، ۱۹ اردیهشت‌ در بیروت برگزار خواهد شد.

در تیم شهرداری ارسلان کاظمی، سینا واحدی، مبین شیخی، نوید رضایی‌فر، خشایار علی‌اکبری، یاسین کلاسنگیانی، امیرعلی قلی‌زاده، سالار، ویل چری، محمد یوسفوند و امیرحسین آذری با هدایت مصطفی هاشمی و در تیم الریاضی جورج دعبول، تان میکر، امیر سعود، مروان زیاد، کریم زینون، سامر خطاب، علم الدین کیکانوویچ، علی منصور، محمد تبارا، وائل عرکجی، هایک گیوکچیان، مانی هریس و جاناتان سیمونز با هدایت احمد الفران حضور دارند.

قضاوت این دیدار را داورانی از کشورهای عراق، سوریه و اردن برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان؛ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد