Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: تمهیدات لازم برای تامین برق مطمئن و پایدار ۴۷ حوزه امتحانی آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در مناطق زیر پوشش این شرکت اندیشیده شده تا قطعی برق رخ ندهد.

به گزارش قدس آنلاین عباس آذری افزود: به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار برای ۵۳ هزار داوطلب آزمون سراسری دانشگاهها در ۴۷ حوزه شهر مشهد، که در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در روزهای برگزاری آزمون، قطع برق و خاموشی اعمال نمی شود و نیروهای عملیاتی و کشیک در قالب گروه های مختلف در امور بهره برداری، نگهداشت شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط مناطق شرق و غرب متشکل از ۲۵۰ نفر آماده خدمت خواهند بود.

معاون شرکت توزیع نیروی برق مشهد، بازدید از محل های برگزاری آزمون و مسیر تغذیه حوزه ها در روزهای قبل از آزمون را از برنامه های این شرکت ذکر و بیان کرد: کنترل و پایش شبکه و عدم اعمال هرگونه وقفه با برنامه به مشترکان و آماده به کار بودن ۳۶ مولد اضطراری امور بهره برداری شرق و غرب به همراه راهبران مربوطه و استقرار آن در مکانهای از پیش تعریف شده از دیگر برنامه های این شرکت است.

آذری اظهار داشت: مولدهای حوزه های برگزار کننده آزمون که دارای سیستم برق اضطراری هستند، توسط گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق مشهد مورد ارزیابی قرار گرفته است و گروه های تعمیرات اضطراری امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه فشار ضعیف منطقه غرب نیز آماده به کار هستند.

وی از آمادگی جرثقیل های امورها و همچنین کنترل و پایش سیستم اتوماسیون فیدرهای مسیر تغذیه حوزه های آزمون توسط امور اتوماسیون و هوشمندسازی خبر داد و گفت: تمامی نیروها ضمن حفظ نظم و انضباط همواره تمامی موازین ایمنی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد و با توجه به حساسیت های مورد نظر، تمام تلاش ما بر این است که هیچگونه مشکلی برای تأمین برق حوزه های آزمون به وجود نیاید.

طول شبکه برق زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق مشهد در شهرستان های مشهد و طرقبه شاندیز،  ۱۷ هزار کیلومتر، تعداد ترانسفورماتورها ۱۶ هزار دستگاه، تعداد لامپها ۲۷۳ هزار عدد و مصرف لامپهای آن ۶ هزار مگاوات ساعت است و این شرکت یک میلیون و ۶۵۰ هزار مشترک برق دارد.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کنکور داوطلبان کنکور برق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری ظهر چهارشنبه در آئین آغاز به کار بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های امروز کشور، ناترازی در حوزه انرژی است، افزود: برای برون‌رفت از این موضوع باید سرعت سرمایه‌گذاری‌ها را با سرعت پیشرفت صنعت منطبق کنیم.

وی با بیان اینکه امروز نیاز مبرم به مدیریت انرژی داریم که اجرای قانون مانع‌زدایی از صنعت برق می‌تواند مسیر رسیدن به این مهم را هموارتر کند، اظهار کرد: معتقدیم با توجه به وجود منابع ارزشمند در حوزه بهینه‌سازی، مسؤولان و متولیان امر باید از این منابع به خوبی استفاده کنند.

رئیس انجمن مهندسان برق و الکترونیک کشور نیز در ادامه این کنفرانس با بیان اینکه برگزاری چنین کنفرانس‌هایی باعث شده است تا خروجی این رویداد علمی را در صنعت نیز شاهد باشیم، عنوان کرد: این کنفرانس تا به امروز به همت دانشگاهیان و فعالان حوزه صنعت برگزار شده و نتایج ارزشمندی را به دنبال داشته است.

حسین عسکریان ابیانه با اشاره به اینکه انجمن مهندسان برق و الکترونیک کشور با ۳۱۰۰ عضو در اواسط دهه هفتاد تشکیل شد، خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج ارزشمندی که برگزاری این کنفرانس بین‌المللی داشته است، امیدواریم روند برگزاری آن به همت بدنه دانشگاهی و حوزه صنعت تداوم داشته باشد.

زنجان قطب برق و الکترونیک کشور است

پیام جوادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز از زنجان به عنوان قطب برق و الکترونیک کشور یاد کرد و گفت: در این کنفرانس مقاله به صورت حضوری طی ۱۵ نشست ارائه و چهار میزگرد تخصصی نیز به صورت پرسش و پاسخ با حضور مسئولان نشست‌ها با موضوعات انرژی‌های تجدید پذیر، اثر خودروهای الکتریکی در شبکه‌های توزیع، مدیریت ریسک سیستم‌های شبکه‌های توزیع و مدیریت مصرف هوشمند برگزار می‌شود.

گفتنی است، بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق به میزبانی شرکت توزیع برق زنجان در دانشگاه زنجان در حال برگزاری است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی طی سه روز برگزاری این کنفرانس حضور خواهند داشت.

کد خبر 6094185

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان