Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شیخ همام حمودی، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تأکید کرد که اجلاس سه جانبه دیروز بغداد گامی در مسیر تأیید نقش محوری عراق و جایگاه متمدنانه و انسانی آن است.

 شیح حمودی در بیانیه‌ای گفت: اجلاس سه جانبه بغداد گامی در مسیر تأیید نقش محوری عراق و جایگاه متمدنانه و انسانی این کشور است و امیدواریم که این اجلاس منافع عالی ملی این کشور را بدون ضربه زدن به آرمان‌های ملت و منافع آن تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امیدواریم که عراق بر اساس چشم‌انداز تقویت نزدیکی میان کشورهای عربی و همکاری میان ملت‌ها عمل کند و تلاش‌های مخرب با هدف درگیر کردن منطقه با کشمکش‌های خیالی را ناکام گذارد. کشمکش‌هایی که منطقه را از پرداختن به چالش‌های واقعی در ایجاد توانمندی‌ها و عزت و ثبات ملت‌ها بازمی‌دارد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: امیدواریم که عراق در برابر نابودی آرمان فلسطین بایستد و همه اشکال تعرض به حاکمیت ملت‎ها و کشورها و اراده آزاد آنها را رد کند.

«مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق دیروز یکشنبه (۲۷ ژوئن) میزبان «عبد الفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر و عبدالله دوم شاه اردن بود که با یکدیگر اجلاس مهمی را در راستای تقویت همکاری‌های میان سه کشور بررسی تحولات منطقه برگزار کردند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ