Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴ هزار و ۱۱۶ نفر (حدود ۲۴.۵ درصد) از داوطلبان ثبت‌نام شده برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت در جلسه آزمون غایب بودند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش آموزش پزشکی گزارش مختصری از برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۴۰۰ منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق این گزارش؛ آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی در پنج نوبت شامل صبح و عصر روز شنبه ۵ تیر، صبح و عصر روز یکشنبه ۶ تیر و صبح دوشنبه ۷ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

دانشگاه‌های حوزه آزمون، تمامی محل‌های مربوط به برگزاری آزمون ضدعفونی شد و آزمون با رعایت حداکثری موارد بهداشتی انجام پذیرفت و در فاصله بین دو آزمون صبح و عصر نیز مجدداً تمامی محل‌های مربوط به برگزاری آزمون ضدعفونی شدند.

آزمون در ۳۲ دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور (۳۰ شهر) بطور همزمان برگزار شد. از مجموع ۱۶ هزار و ۸۳۵ نفر/ رشته ثبت‌نامی‌های آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۱۹ نفر (حدود ۷۵.۵ درصد) در جلسه آزمون حاضر شدند و ۴ هزار و ۱۱۶ نفر (حدود ۲۴.۵ درصد) غائب بودند.

با تمهیدات انجام شده مبنی بر تعدد حوزه‌های آزمون و نوبت‌های برگزاری آزمون، از تراکم جمعیت داوطلبان در حوزه‌ها به شدت کاسته شد. همچنین افرادی که در فرم خوداظهاری مربوط به کرونا وضعیت خود را مبتلا اعلام کرده بودند، در هر حوزه در محیطی مجزا از سایر داوطلبان آزمون دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دکتری پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان