Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه شاهد حضور ویروس کرونا در همه جای کشور هستیم و یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای جلوگیری از انتشار ویروس و شکست آن، سفر نکردن است. کافیست برای مدتی، همه مردم از سفر به هر مقصدی اجتناب کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی، کرونا را شکست دهند تا بعد از آن، گردشگران بدون هیچ دغدغه ای، به هر کجای کشور که می‌خواستند سفر کرده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام لوکس ویلا، در میان شهرهای مختلف کشور که قبل از کرونا، میزبان میلیون ها گردشگر بودند، اصفهان مقصدی است که بی شک اکثر مردم می‌خواهند بعد از شکست کرونا، خاطرات خوشی را با بازدید از جاهای تاریخی آن بسازند.

اصفهان از معدود شهرهای ایران است که آثار تاریخی بسیاری را در خود جای داده به دلیل اینکه در دوران صفویه، پایتخت ایران بود، اکثر بناهای تاریخی شهر متعلق به آن دوران می باشند که از ارزش و احترام بسیار بالایی برخوردار هستند. اکثر بناهای تاریخی اصفهان در طول تاریخ، فراز و نشیب هایی را تجربه کردند و برخی از آن ها به دلیل ارزش بسیار بالا، بارها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفتند تا ایرانیان امروز، با تاریخچه کشورشان بیشتر آشنا شوند.

قبل از اینکه کرونا را شکست دهید و راهی اصفهان شوید، خوب است با انواع اقامتگاه ها در این شهر بیشتر آشنا شوید

همواره گردشگران بسیاری به اصفهان سفر می کنند و به لطف این موضوع، شاهد حضور هتل های بسیاری در هستیم که در قبال دریافت هزینه های گزاف از گردشگران، امکانات و خدماتی را به آن ها ارائه می دهند. همچنین همان‌طور که می دانیم، گردشگران برای سفر به هر شهری از جمله اصفهان بعد از شکست کرونا، بودجه مشخصی را در نظر گرفته اند که می بایست بخش قابل توجهی از آن، صرف اقامت شده و شاید گردشگران نتوانند از تمام جاهای دیدنی و معروف اصفهان بازدید کنند. از این رو، اکثر گردشگران به سراغ اجاره روزانه خانه اصفهان می روند تا با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر از سایر اقامتگاها، تجربه متفاوتی از سفر پسا کرونا را داشته باشند.

بی شک بعد از شکست کرونا، خانه های بسیاری را در مرکز شهر اصفهان مشاهده خواهید کرد که آماده ارایه خدمات به گردشگران هستند اما در صورتی که خانه مبله، انتخاب شما برای اقامت در اصفهان در دوران پسا کرونا می باشد، همواره در نظر داشته باشید این دسته از اقامتگاه و بطور کلی، تمامی اقامتگاه شامل هتل ها، آپارتمان های مبله و غیره، هر چقدر به جاذبه های دیدنی اصفهان که در میان گردشگران محبوب تر هستند مانند میدان نقش جهان و غیره، از نرخ اجاره روزانه به مراتب بیشتری برخوردار خواهند بود.

نگاهی به برخی از بهترین و محبوب ترین مناطق دیدنی در اصفهان

در اصفهان، جاهای دیدنی معروفی هستند و اکثر گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، تنها از معروف ترین جاذبه های گردشگری اصفهان همچون میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، منارجنبان و غیره بازدید می کنند اما در این شهر، بناهای تاریخی و جاهای دیدنی بسیار جذابی هم وجود دارد که شاید در میان گردشگران کمتر شناخته شده باشند لذا پیشنهاد می کنیم در صورتی که بعد از کرونا خواستید به اصفهان سفر کنید، حتماً نگاهی به این دیدنی ها بیاندازید.

کلیسای وانک

محله جلفای اصفهان یکی از معروف ترین مناطق دیدنی شهر است که به عنوان محله ارامنه نشین هم شناخته می شود. در زمان شاه عباس، هنگامی که او سپاه عثمانی ها را شکست داد، در راه برگشت تصمیم گرفت تا از شهر و منطقه ای که عبور می کند، آنجا را ویران کرده و راه بازگشت سپاه عثمانی ها را مسدود کند. ایروان، یکی از شهرهایی بود که در مسیر سپاه شاه عباس قرار داشت و قبل از اینکه پادشاه، آنجا را ویران کند، دستور داد تا تمام اهالی منطقه مهاجرت کرده و در منطقه جلفای اصفهان اقامت کنند. ارامنه بعد از اینکه وارد جلفا شدند اقدام به ساخت کلیساهای مختلفی کردند که در میان آن ها کلیسای وانک به عنوان بزرگترین و معروف ترین کلیسای اصفهان شناخته می شود.

پارک جنگلی ناژوان

اگر تصور می کنید اصفهان تنها دارای جاهای تاریخی است، پیشنهاد می کنیم نگاهی به پارک جنگلی ناژوان بعد از شکست کرونا بیاندازید. این پارک جنگلی از امکانات جذابی همچون تله سیژ باغ پرندگان، باغ گل ها و زمین های بازی مختلف برخوردار بوده برای لحظاتی خاطره انگیز، بی شک مقصد جذابی خواهد بود.

چرا بعد از شکست کرونا، برای اقامت در اصفهان به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه انواع ویلا و اقامتگاه در اصفهان و سایر مقاصد توریستی کشور، تنوع بالایی از انواع خانه ها، آپارتمان ها و حتی ویلاهای مختلف در مرکز شهر و مناطق اطراف همچون باغ بهادران، چادگان و غیره را در نظر گرفته و آماده است تا گردشگران بعد از پایان کرونا، بدون هیچ محدودیت و دغدغه ای، سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند. همچنین لوکس ویلا همواره پیشنهاد می کند تا زمانی که کرونا از بین نرفته، از هرگونه سفر پرهیز کرده و تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند اما گردشگران بعد از کرونا، تنها از طریق تماس با کارشناسان سایت، تجربه متفاوتی از اجاره روزانه اقامتگاه با بهترین قیمت و بدون واسطه را خواهند داشت.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوکس ویلا اصفهان بعد از شکست کرونا اجاره روزانه لوکس ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری

مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با روز معمار و شروع هفته فرهنگی اصفهان مانور نمایشی شهر فرهنگ با هدف اطلاع رسانی خدمات غیرحضوری و مباحث شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان به عنوان شهر پیشرو در این زمینه در حال اجرا است.


عادل فتوحی نیا  با بیان اینکه از جمله راه‌های آشنایی شهروندان با خدمات قابل ارائه شهری، روی آوردن به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از مردم برای مردم با مشارکت گروه‌های نمایشی است افزود:  معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با همکاری و همراهی اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقدام به برگزاری فراخوان و اجرای مانور نمایشی (شهر فرهنگ) به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری و نقش معماری در هویت شهری کرده است.


او گفت: مانور‌های نمایشی شهر فرهنگ در واقع نقطه اتصال فرهنگ و هنر با معماری و انتقال معانی و فرهنگ سازی از طریق هنر در شهر خواهد بود که به خوبی ارتباط میان دستگاهی مجموعه‌های شهرداری در ارائه و معرفی خدمات به شهروندان محترم را به نمایش می‌گذارد.


مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه تا ۹ اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در ۴ نقطه از معابر پرتردد شهر از جمله چهارراه شیخ صدوق، چهارراه تختی، چهارراه آپادانا و پل بزرگمهر نزدیک به ۱۵۰ اجرای نمایشی خواهند داشت.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا