Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@04:12:49 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۷ تیر +جدول

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۳۶۳۱

ارزش روز پالایشی یکم در ۷ تیر +جدول

صندوق پالایش یکم، امروز دوشنبه ۷ تیرماه در دومین روز هفته منفی به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۷۳ در صد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۲ هزار و ۲۰ ریال معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز پالایش منفی شروع به کار کرد و شپنا و شتران با افت بیش از ۳ درصدی در لحظات آغازین بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل را داشتند و در انتهای بازار با قیمت پایانی ۷۲۰۲۰ ریال به کار خود پایان داد و  تا امروز ۳۸ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحدها به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود و ۵۲۶ واحد تاثیر منفی بر شاخص کل گذاشت. شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۰.۴۲ درصدی، نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (افت ۲.۱۱ درصدی را تجربه کردند و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افزایش ۲.۴۲ درصدی تنها نماد مثبت امروز صندوق پالایش یکم بود و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

ارزش پالایشی یکم ۷ تیر ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۷۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۰۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۸۰ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اتوبوس خبرنگاران بورس بازار بورس بورس تهران شاخص بورس اخبار بورس فرابورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم صندوق سرمایه دولت پالایش نفت پالایش یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۴ اردیبهشت؛ نرخ سکه در مدار نزولی قرار گرفت
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود