Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@20:31:22 GMT

اطلاعیه استقلال درباره بازگشت دیاباته

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۳۷۵۵

اطلاعیه استقلال درباره بازگشت دیاباته

خبرگزاری میزان – طبق اعلام سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از پیگیری‌های صورت گرفته، شیخ دیاباته مهاجم استقلال صبح روز سه‌شنبه وارد تهران می‌شود.

با توجه به برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در کشور بحرین برگزاری مسابقات لیگ برتردر خرداد ماه با وقفه زیادی روبه‌رو شد. در این میان تمرینات تیم فوتبال استقلال نیز به مدت ۶ روز تعطیل و از ۱۰ خرداد سال جاری مجدد از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بهانه همین تعطیلی بازیکنان خارجی آبی‌پوشان نیز با دریافت مرخصی، از کشور خارج  و با وجود اینکه قصد شرکت در تمرینات را داشتند با مشکل روبه‌رو شدند.

بر اساس اعلام دستور‌العمل‌های بهداشتی توسط مبادی ذی‌ربط، از ورود اتباع ۱۳ کشور به کشورمان جلوگیری می‌شود که کشور فرانسه نیز یکی از این کشورهاست و به همین دلیل شیخ دیاباته برای ورود به کشور نیازمند مجوز جداگانه‌ای علاوه بر ویزا داشت. با توجه به شیوع کرونا در ۱۳ کشور، به همین خاطر سوار شدن مسافرانی با این شرایط در مبداً اکیدا ممنوع بود. با توجه به اطلاعیه باشگاه استقلال به نظر می‌رسد این مشکل حل شده است. بیشتر بخوانید: اعتراض استقلال به انتخاب داور بازی با آلومینیوم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است

باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را درمورد آکادمی این باشگاه منتشر کرد.

باشگاه استقلال، با انتشار اطلاعیه‌ای به خانواده‌ها هشدار داد فریب افراد سودجو که اقدام به سواستفاده از نام آکادمی باشگاه استقلال می‌کنند را نخورند.

در این اطلاعیه آمده است:

"برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده‌اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت."

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم