Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@23:03:09 GMT

دلیل اقدام عجیب ستاره برزیل مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۳۷۹۰

دلیل اقدام عجیب ستاره برزیل مشخص شد

خبرورزشی –

لوکاس ساتکمپ ملی پوش والیبال برزیل در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال با ماسک وارد زمین شده و بازی‌ها خود را انجام می‌داد. این درحالی است که به دلیل شیوع کرونا مسابقات لیگ ملت‌های والیبال تحت تدابیر شدید بهداشتی انجام شده به طوری که فدراسیون جهانی والیبال بارها از بازیکنان تست کرونا گرفته تا مشکلی برای هیچ شخصی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال لوکاس ساتکمپ با ماسک وارد زمین شده و کار خود را دنبال می‌کرد. او درباره علت استفاده از ماسک حین بازی که سوژه رسانه‌های ایتالیایی و لهستانی شده است می‌گوید که پسر چهار ساله او دارای مشکلات ریوی بوده و از این بابت نگران است. 

 او گفت: استفاده مداوم از ماسک برای کاهش خطر انتقال کرونا بسیار مفید است. مردم سوال می‌کنند مگر تست کرونا نمی‌دهید پس از چه نگرانید؟ من به آنها جواب می‌دهم که زمان زیادی بین هر تست وجود دارد و در این زمان هر بازیکنی در تیم می‌تواند آلوده شده و ویروس را به دیگران منتقل کند.

بازیکن برزیل درباره مشکلات استفاده از ماسک هنگام بازی گفت: گاهی اوقات عذاب آور می‌شود اما تنگی نفس که همه از آن صحبت می‌کنند اتفاق نمی‌افتد. بازی والیبال با ماسک آسان تر از بازی در فوتبال است چرا که در فوتبال باید بدوید.

به گفته سایت لهستانی، لوکاس ۳۵ ساله تنها بازیکن والیبال است که تصمیم گرفت در لیگ ملت‌های امسال با ماسک بازی کند. این بازیکن میانی یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم ملی والیبال برزیل است. لوکاس به همراه تیم برزیل موفق به کسب مدال نقره در المپیک لندن و مدال طلا در المپیک ریودوژانیرو شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال برزیل تیم ملی والیبال برزیل لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی توییتر(ایکس)  با انتشار یک نظرسنجی در اعتراض به حامیان فلسطین در آمریکا پیشنهاد عجیبی داد و گفت: قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان(اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!