Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا در افتتاحیه نشست ائتلاف جهانی ضد داعش برای تمدید تلاش‌های بین‌المللی با این گروه تروریستی تاکید کرد،‌۱۰ هزار جنگجوی داعش همچنان در اردوگاه‌های تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) (کردهای سوریه) در بازداشت هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، آنتونی بلینکن،‌ وزیر خارجه آمریکا در افتتاحیه نشست ائتلاف ضد داعش در رم گفت: آمریکا به ترغیب کشورها از جمله اعضای ائتلاف جهانی ضد داعش ادامه می‌دهد تا شهروندان‌شان را که به داعش پیوسته‌اند بازگردانده و آنها را مجددا آماده کرده و محاکمه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلینکن افزود: این وضعیت به راحتی قابل دفاع نیست و نمی‌تواند تا اطلاع ثانوی ادامه یابد.

به گفته وزیر خارجه آمریکا، عنصر اصلی دیگری برای شکست همیشگی داعش وجود دارد که مستلزم مقابله با تهدیدات داعش در خارج از عراق و سوریه و مشخصا آفریقاست.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو