Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از عمومی صداوسیما، دوازدهمین قسمت از فصل ششم برنامه کام شیرین که دوشنبه (۷ تیر) روانه آنتن می‌شود به شناخت ویروس‌های ذهنی اختصاص دارد.

در این قسمت از برنامه کام شیرین رضا ناظری کارشناس برنامه در خصوص شناخت ویروس‌های ذهنی، نحوه سرایت آن‌ها در ارتباطات فردی و اجتماعی، نحوه دور ماندن از ویروس‌های ذهنی و روش مقابله با آن‌ها و… با حاضران در استودیو به بحث و گفت‌وگو خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فصل ششم کام شیرین که چندی‌ است روانه آنتن شده سعی در مهارت آموزی در حوزه روابط بین فردی و فرهنگ گفتگوی خانواده جهت ارتباط بهتر اعضای خانواده با یکدیگر دارد.

این برنامه کاری‌ است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی، کارشناسی دکتر رضا ناظری و اجرای گیتی خامنه که دوشنبه‌ها بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن سه شنبه ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

بیژن بنفشه خواه جلوی دوربین «مستوران»

بیژن بنفشه خواه جلوی دوربین مسعود آب پرور در سریال مستوران رفت.

فیلمبرداری این سریال به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی عطا پناهی در شهرک سینمایی مستوران ادامه دارد و تاکنون نام حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، و رویا میرعلمی به عنوان بازیگران سریال مستوران اعلام شده است.

فصل اول سریال مستوران که برگرفته از قصه های کهن ایرانی است در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و مجری طرح این مجموعه استودیو بادبان  است.

سازمان هنری رسانه ای اوج سریال مستوران را برای پخش از صداوسیما می سازد.

سلمان فرخنده مهمان شب فیروزه ای

جُنگ زنده و ترکیبی شب فیروزه ای امشب میزبان سلمان فرخنده مجری، کارگردان، نویسنده و بازیگر شیرازی و مهدیا علیزاده خواننده جوان می شود.

این برنامه از باغ ارم شیراز مهمان خانه ایرانیان می شود و سید مرتضی حسینی مجری برنامه شب فیروزه ای با هنرمندان مهمان در برنامه گفتگو می کند.

پخش ترانه های جذاب و شنیدنی در کنار انعکاس ظرفیت های مذهبی، گردشگری، فرهنگی، اقتصادی استان فارس به ویژه  شیراز بخش های تماشایی این برنامه است.

شب فیروزه ای هر شب از ساعت ۲۲ به مدت ۶۰ دقیقه همزمان از دو شبکه پنج و فارس پخش می شود. این برنامه کاری مشترک از شبکه های پنج سیما و شبکه استانی فارس به تهیه کنندگی مهدی نیک روش است و هر هفته از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲ مهمان خانه مخاطبان می شود.

حکایت بانوی هنر در شبکه چهار

زندگی حرفه ای دکتر فاطمه کاتب از قاب حکایت دل شبکه چهار سیما، دوشنبه هفتم تیرماه پخش خواهد شد.

فیلم مستند بانوی هنر به زندگی فاطمه کاتب معمار و طراح و نویسنده و استاد دانشگاه اختصاص دارد.
فاطمه کاتب، پژوهشگر عرصه معماری و طراحی داخلی از چهره‌های برجسته و مفاخر معماری ایران، اولین معمار بانوی ایرانی است که به سمت ریاست دانشگاهی نایل آمده‌است.
وی با تأسیس و پایه‌ گذاری رشته پژوهش هنر و صنایع دستی در ایران، رشته هنر و معماری در دانشگاه آزاد اسلامی و رشته‌های هنر در دانشگاه پیام نور، یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های آکادمیک معماری ایران شناخته می‌شوند.
 مجموعه مستند حکایت دل کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که هر دوشنبه ساعت ۲۱ به یک استاد عالیقدر عرصه ادب و فرهنگ و هنر اختصاص دارد.
حکایت دل به تهیه کنندگی علیرضا حسینی و کارگردانی بیژن شکرریز؛ سه شنبه حوالی ساعت ۱۴ بازپخش می شود.

جواد عزتی با دردسرهای عظیم دوباره به تلویزیون می آید

مجموعه تلویزیونی دردسرهای عظیم از جمعه ۱۱ تیر، راهی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود.

 پس از پایان پخش سریال طنز پاورچین مجموعه طنز دردسرهای عظیم قرار است از جمعه ۱۱ تیر هر روز ساعت ۱۸ از کانال فارسی این شبکه پخش شود.

فصل اول دردسرهای عظیم به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، محصول شبکه سه سیماست و برزو نیک نژاد آن را کارگردانی کرده است.

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

بازپخش این مجموعه طنز در ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

داستان حضرت یوسف (ع) همراه با حسین الهی‌قمشه‌ای

حسین الهی‌قمشه‌ای در برنامه شب‌های فرهنگ به بیان حقایق و دقایق داستان حضرت یوسف در قرآن و با نگاهی به ابیاتی از مثنوی معنوی می پردازد.

در برنامه شب‌های فرهنگ دکتر حسین الهی قمشه ای؛ به موضوع حقایقی از  داستان حضرت یوسف در قرآن و مثنوی معنوی اشاره می کند.

مثنوی مولوی مشحون از آیات قرآنی است که از منظر عارفانه و تأویلی به آن پرداخته شده است. یکی از داستان های قرآنی در آن مربوط به زندگی و سیر و سلوک حضرت یوسف (ع) است. در این برنامه نیز الهی قمشه‌ای به شیوه توصیفی-تحلیلی به جایگاه حضرت یوسف (ع) در مثنوی و نگاه مولانا به آن حضرت می پردازد.

برنامه شب‌های فرهنگ را به تهیه‌کنندگی فریده گودرزی ساعت ۲۱:۳۰ روی موج اف ام‌، ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

برچسب‌ها مثنوی معنوی صدا و سیما مهدی هاشمی گیتی خامنه جواد عزتی الناز حبیبی حمیدرضا آذرنگ مهران رجبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مثنوی معنوی صدا و سیما مهدی هاشمی مثنوی معنوی صدا و سیما مهدی هاشمی گیتی خامنه جواد عزتی الناز حبیبی حمیدرضا آذرنگ مهران رجبی تهیه کنندگی سریال مستوران دردسرهای عظیم الهی قمشه ای شب فیروزه ای برنامه شب حضرت یوسف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • رستگاری به افق فلسطین
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی