Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@09:46:48 GMT

حشد الشعبی عراق حمله هوایی آمریکا را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۳۹۱۴

حشد الشعبی عراق حمله هوایی آمریکا را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حشد الشعبی عراق با صدور بیانیه‌ای به حمله بامداد امروز جنگنده‌های آمریکایی به مواضع حشد الشعبی در مرز این کشور با سوریه واکنش نشان داد.   در این بیانیه با اشاره به اینکه حمله هوایی به مواضع حشد الشعبی در داخل عراق رخ داده است و چهار رزمنده حشد الشعبی به شهادت رسیده اند، تاکید شده است که این رزمندگان در حال حراست از مرزهای عراق و ممانعت از نفوذ داعش به عراق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حشد الشعبی ضمن محکوم کردن این حمله و تسلیت به خانواده این شهیدان بر محفوظ بودن حق واکنش به این حملات و مجازات عاملان آن در اراضی عراق تاکید کرد.   در این بیانیه تاکید شده است که این حمله به منظور تضعیف عراق و نیروهای امنیتی و حشد الشعبی آن است.   حشد الشعبی با اشاره به اینکه همه دنیا شاهد اقدامات حشد الشعبی در نابودی داعش و دفع خطر آن از دنیا بودند، این حمله آمریکا را به نفع گروههای تروریستی دانست.   در بیانیه حشد الشعبی از مواضع دولت عراق و تلاش برای روشن کردن تکلیف موضوع خروج نیروهای خارجی در این کشور تمجید شده و بر حاکمیت کامل عراق تاکید شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد