Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین اردبیل؛ در پی برگزاری باشکوه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراها  و اقدامات شایسته صدا و سیما در آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف جامعه و پوشش دقیق و سریع اخبار انتخاباتی استاندار اردبیل و مسئولان ستاد انتخاباتی استان، از عملکرد مناسب همکاران پرتلاش صداو سیمای مرکز اردبیل در این زمینه قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهنامجو استاندار اردبیل  ضمن بازدید و خداقوت به همکاران واحدهای مختلف صداوسیمای بیان کرد : شاهد عملکرد خوب صدا و سیمای اردبیل در زمینه اطلاع‌رسانی، انعکاس گزارش‌ها و رویدادهای انتخاباتی و همچنین تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات بودیم که جای تشکر از مدیریت و  همه عوامل این رسانه پرتلاش استانی دارد.
وی افزود: ارتباط خوبی با شهرستان‌های استان اردبیل در صدا و سیما برقرار شد، اقدامات نوینی که لازم است از به تصویر کشیدن این حضور حماسی در همه نقاط استان از سوی صدا و سیما تشکر کنیم زیرا اکنون همه مردم استان احساس می‌کنند در برنامه‌های صدا و سیما حضور دارند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی