Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران اظهار کرد:خوشبختانه با در اختیار داشتن  واکسن مورد نیاز در تهران، در روز‌های اخیر شاهد شتاب در واکسیناسیون هستیم. فعلا اولویت پوشش کامل گروه‌های هدف بالای ۷۰ سال و آن‌هایی که دوز اولین واکسن دریافت کرده اند را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانیکه اطمینان خاطر از واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال را پیدا نکنیم که گروه‌های پر خطر ما هستند، واکسیناسیون گروه‌های دیگر را انجام نمی‌دهیم.

وی افزود:نظارت‌های بهداشتی،زیر ساخت ها،میزان تست‌های سریع هم افزایش یافته و تسریع در واکسیناسیون از جمله اقداماتی بوده که از شیوع موج پنجم کرونا در استان انجام داده ایم.

وی تصریح کرد: اضطرابی در واکسیناسیون ایجاد شده که بعضی افراد احساس می‌کنند که دوز دوم را از برند دیگری استفاده خواهیم کرد که این اطمینان را می‌دهیم که این گونه نیست هر کس هر برندی را در دوز اول دریافته کرده، همان را در دوز دوم هم دریافت خواهد کرد و این موضوع موجب ازدحام شده است.

زالی بیان کرد:سعی کردیم با افزایش تعداد مراکز، دو شیفته کردن واکسیناتور هایمان این فرآیند را تسریع کنیم. ما از مردم می‌خواهیم که ازمراجعات غیر ضروری به مراکز اجتناب کنند. کماکان بهترین روش برای واکسیناسیون مکانیزم نوبت دهی است. در مقطعی به دلیل نبود واکسن اختلال داشتیم. بهترین سامانه ثبت نام هم کماکان salamat. Gov. Ir است که وصل به سامانه سیب است و می‌تواند به صورت منظم و قطعی آن‌ها را وصل کند.

وی تصریح کرد: در تهران شهرستان‌ها به جز دماوند و فیروزکوه که قرمز هستند، نارنجی هستند. با توجه به اینکه شهر‌های استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و مرکزی قرمز هستند، قرمز شدن دو شهر در تهران را باید به صورت جدی در نظر بگیریم.
انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا واکسیناسیون کرونا ستادمقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزگلستان سردار پاکپور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل جواد الائمه گلستان در گرگان گفت: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت پایدار  با کسی شوخی نداریم.

او تاکید کرد : امنیت از مهمترین ارکان حیاتی و محور وحدت ماست و روی آن بسیار حساس هستیم.

وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت : رژیم صهیونیستی پا را از حد خود فراتر گذاشته بود و این عملیات موفق و کوبنده برای اولین بار از تاسیس این رژیم جعلی با این حجم بزرگ انجام شد.

او افزود: جمهوری اسلامی برای عزت خود و ملت بزرگ ایران ذره‌ای کوتاه نیامد و دنیا شاهد این توفیق بزرگ بود.

در این مراسم از تلاش‌های سردار دولتی فرمانده سابق گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان تجلیل و سرهنگ منوچهر شوکتی به عنوان فرمانده جدید گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۵ جواد الائمه استان  معرفی شد.




 

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد