Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در نشست مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل با مدیران و روسای آموزش و پرورش و مدیران و روسای ثبت اسناد و املاک و بنیاد مسکن شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه طی یک سالی که در وزارت آموزش و پرورش مشغول است، سفر به استان کرمان نوزدهمین سفر استانی وی است، گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه ارتباط کاری اش با مجلس یکی از استان‌هایی است که تعامل بسیار خوبی با نمایندگان مجلس داشته است و این نشان از باورمندی به اصل استقلال قوا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: آموزش و پرورش چیزی ندارد که زمینه فساد را فراهم کند، اما یک جا جای دغدغه در این زمینه است و آن هم املاک است.

احمدی افزود: مسئولیت مستند سازی املاک در وزارت آموزش و پرورش به من سپرده شده است و در این مدت تلاش کردیم تا روند صدور سند را تسهیل کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: طی نشست‌ها و جلسات متعدد و تفاهم نامه‌ سه جانبه وزارت آموزش و پرورش، سازمان اسناد و املاک و سازمان بنیاد مسکن کشور تلاش کردیم تا مشکل صدور سند املاک آموزش و پرورش رفع شود.

لاشکی گفت: در زمینه صدور اسناد املاک سازمان ثبت اسناد و املاک بسیار خوب عمل کرده و گهگاه در این زمینه، آموزش و پرورش هم از ما جلوتر بوده است، یعنی اگر از سمت ما هم غفلتی صورت گرفته دو سازمان دیگر پیگیر بوده اند.

او بیان کرد: بیش از نیمی از اسناد آموزش و پرورش سند ندارند، در ۳۷.۵ درصد پرونده‌ها در محاکم قضایی ما محکوم می‌شویم، اگر به بهانه نبود منابع مالی و اتمام دولت دوازدهم دنبال سند نباشیم و در این خصوص پیگیری نشود، خیانت کرده ایم، همه ما تا روز آخر مسئولیم و قدرشناس کسانی هستیم که دنبال کار خیرند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش افزود: هر چه زودتر املاک دولت را ساماندهی کنیم جلوی بسیاری از مشکلات و فساد‌ها گرفته می‌شود.

لاشکی تصریح کرد: امسال یک ردیف مستقل در بودجه برای آموزش و پرورش گرفتیم تا شاهد حل شدن بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش به ویژه در زمینه صدور سند املاک باشیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی فرهنگیان کرمان آموزش و پرورش صدور سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با جمعی از معلمان خوزستان که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به مناسبت هفته معلم در مسجد رضوان اهواز انجام شد، بر اهمیت تکریم معلمان به عنوان مهمترین نقش‌آفرینان عرصه تحول در جامعه تاکید و اظهار کرد: توجه به سه ضلع خانواده، معلم و دانش‌آموز، اساس فعالیت‌های تربیتی در راستای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی است و بر این اساس، امروز آموزش و پرورش باید بر این مهم تاکید ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وجود مدیران جهادی نعمت است. مدیران جهادی با ایفای نقش فعال در برنامه‌های تحولی، گام‌های ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف و به ویژه مجموعه تعلیم و تربیت برمی‌دارند. آموزش و پرورش با فعالیت‌های جهادی، مثمر ثمر بوده است‌.

امام جمعه اهواز گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

در ادامه عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، برنامه‌های متنوعی در اداره‌کل و مناطق ۴۰ گانه در نظر گرفته شده است که در این راستا امروز خدمت نماینده ولی فقیه در خوزستان بودیم. همچنین برنامه دوره ای خدمت اعضای مجلس خبرگان رهبری و علمای بزرگ خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: در راستای بزرگداشت مقام معلم برنامه ای با حضور معاون وزیر برای تکریم معلمان نمونه و سایر معلمانی که در یک سال گذشته در این زمینه تلاش کردند، برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به زیارت گلزار شهدا و گرامیداشت شهدای معلم و دانش‌آموز در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: همچنین در یکی از شب‌های این هفته، جشن میدانی برای همکاران به همراه خانواده‌شان برگزار می‌شود و امیدواریم جشن متفاوتی برگزار شود تا مردم، بیشتر متوجه ارزش و جایگاه معلم شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان