Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده گروه مقاومت عصائب اهل الحق عراق در تهران با تأکید بر اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا از بابت رژه قدرت‌نمایی حشدالشعبی احساس خطر کرده است، گفت: این رژیم جنایت‌کار از این بابت در روز‌های گذشته دست به حملات خونین در عراق و سوریه زد. غدیر شریف ابو فاطمه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به حملات خونین آمریکا به سوریه و عراق، گفت: به مناسبت هفت سالگی حشدالشعبی، رژه‌ای بزرگ و با شکوه در پادگان شهید ابو منتظر المحمداوی برگزار شد، حشدالشعبی قدرت‌نمایی خوبی در این مراسم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده جبهه مقاومت عصائب الحق در تهران با تأکید بر اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا از بابت رژه قدرت‌نمایی حشدالشعبی احساس خطر کرده است، تصریح کرد: این رژیم جنایت‌کار از این بابت در روزهای گذشته دست به حملات خونین در عراق و سوریه زد.     شریف ابو فاطمه عامل مهم و اساسی برای خروج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه را مقاومت مردم عراق در کنار جبهه مقاومت برشمرد و اضافه کرد: جبهه مقاومت در سرتاسر منطقه برای مبارزه و خروج نیروهای تروریست آمریکایی از منطقه اعلام آمادگی کرده است و تعامل با دوستان نیز در تحقق این امر نقش دارد.  
شریف ابوفاطمه با بیان اینکه شیطنت‌های رژیم جنایت‌کار آمریکا در آینده بیشتر خواهد شد، اضافه کرد: مقاومت تنها رمز مقابله با آنهاست.
نماینده جبهه مقاومت عصائب الحق در تهران با اشاره به عملکرد قوه قضائیه در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی در پیگیری پرونده ترور شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، تصریح کرد: رژیم جنایت‌کار آمریکا موانعی در مقابل روند اجرای این پرونده می‌گذارد که به نتیجه نرسد، ولی با اتحاد ایران و عراق و اقدامات قوه قضائیه در این رابطه به نتیجه خواهیم رسید و ترامپ را به دادگاه‌های بین‌المللی به عنوان یک جنایت‌کار معرفی خواهیم کرد.  
شریف ابو فاطمه با تأکید بر ورود حشدالشعبی به حوزه ساخت تجهیزات نظامی بومی در هفت‌سالگی این ضلع از ساختار چند وجهی مقاومت در جهان اسلام، اظهار داشت: حشدالشعبی در ساخت محصولات دفاعی وارد جریان خود کفایی شده است و در رژه اخیر توانمندی‌ها و قدرت خود را به جهانیان نشان داد.   حملات خونین آمریکا به سوریه و عراق طی روز‌های اخیر انجام شد، وزارت جنگ آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های هوایی این کشور به دستور رئیس جمهور آمریکا جو بایدن مواضع حشدالشعبی را در عراق و سوریه بمباران کردند، در حمله هوایی نیرو‌های تروریست آمریکا به منطقه بوکمال در مرز سوریه و عراق، ۴ تن از نیرو‌های بسیج مردمی به شهادت رسیدند و منابع خبری از شهادت یک کودک نیز در این حملات خبر دادند. بیشتربخوانید: موشک «حیدر»؛ با قابلیت «شلیک کن - فراموش کن» موشک قمر بین هاشم (ع)؛ شکارچی خودرو‌های انتحاری دشمن

انتهای پیام/

برچسب ها: حشدالشعبی آمریکا غدیر شریف ابوفاطمه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حشدالشعبی آمریکا رژیم جنایت کار آمریکا حملات خونین جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • نوبت مکافات جنایت
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت