Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار داشت: عزیزان ما در فدراسیون به صورت عمومی و اختصاصی فعالیت‌های زیادی داشته اند. جامعه پزشکی ورزشی کار بسیار بزرگی انجام داد. ما خیلی زود با همکاری فدراسیون‌ها، اردو‌های ملی را آغاز کردیم و فکر می‌کنم در این ایام قدر فدراسیون پزشکی بیشتر دانسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نژاد گفت: اگر فدراسیون پزشکی ورزشی را نداشتیم، در ایام شیوع کرونا شرایط برای ورزش کشورمان بسیار سخت می‌شد. ۹۹ سال سختی بود و امیدوارم امسال با واکسیناسیون کلی، سال خوبی برای ما باشد.

علی‌نژاد درباره دوپینگ ۲ ورزشکار المپیکی کشورمان عنوان کرد: فردی که در تکواندو دوپینگ کرده، در کاروان اعزامی المپیک نبوده است. در کاراته یک نمونه مثبت داشتیم. با وجود تاکیداتی که شده بود که هر دارویی را مصرف نکنند، با نظر پزشک خانوادگی خود دارو مصرف کرده است. این ورزشکار قبلا سهمیه گرفته بود و نیازی به دوپینگ نداشت. فدراسیون کاراته به جریمه و محرومیت ورزشکار مربوطه اعتراض داشته است.

علی نژاد درباره ناراحتی ورزشکاران ژیمناستیک از وزارت ورزش و جوانان به دلیل عدم ارسال پیام تبریک برای افتخار آفرینی آن‌ها گفت: سطح مسابقات تفاوت دارد. به طور کلی اگر سهمیه‌ای به دست می‌آمد، حتما تبریک گفته می‌شد. کاراته ۱۳-۱۴ مسابقه رفت؛ اگر برای همه تبریک ارسال شده است، می‌توانید ایراد بگیرید.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: به آن‌ها برای اعزام کمک شد. برخی مشکل خروج داشتند، وزارت کمک کرد. در خصوص تهیه بلیت هم کمیته هزینه‌ها را پرداخت کرد. اگر این حمایت‌ها نبود، بحث اعرام هم نبود. هنوز چیزی اعلام نشده است، اما امیدواریم کیخا سهمیه را بگیرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره حاشیه‌های انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، عنوان کرد: فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری نامه نزده و شیطنت و اقدامات ضد ملی انجام شده است. کمیته انتخابات را تایید کرده است و برخی، اطلاعات غلطی را به خارج فرستاده اند.

علی نژاد در مورد نامه فدراسیون جهانی ژیمناستیک و این که کمیته ملی المپیک به حواشی این رشته ورود کرده است، تصریح کرد: بر اساس نامه بازرسی کل کشور که تخلفاتی را در خصوص درگاهی اعلام کرد، صلاحیت او تایید نشد. برخی به دروغ می‌گویند دخالت دولت و وزارت ورزش بوده است که اصلا این طور نیست. باعث تاسف است این حرف‌ها گفته می‌شود. همین موضوع باعث شده است فدراسیون جهانی حساس شود. عجله‌ای برای برگزاری مجمع نداریم و تلاش می‌کنیم با هماهنگی کمیته ملی المپیک و فدراسیون جهانی کار را پیش ببریم.

علی نژاد درباره استعفای اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در جوابی کوتاه گفت: با استعفای هر ۲ عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مخالفت شده است.

بیشتر بخوانید

سجادی: درباره دوپینگ بار‌ها با ورزشکاران صحبت کرده ایم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیک توکیو تیم فوتبال استقلال فدراسیون جهانی ورزش و جوانان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!