Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کردند، برای جهش تولید باید با تلاش جهادی شرایطی فراهم شود که موانع رفع و پشتیبانی‌ها به صورت مستمر و مؤثر انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران نحوه فعالیت برای تحقق شعار سال است، افزود: مدیرانی که در این زمینه نقش آفرینی و تلاش مضاعف داشته باشند، باید در ارزیابی‌ها مورد توجه قرار گیرند، زیرا استان کرمانشاه دارای اولویت‌هایی است و تلاش برای جذب سرمایه گذاری و رفع موانع تولید یک شاخص مهم حوزه کاری تخصصی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه گفت: علاوه بر شاخص‌های عمومی و اختصاصی تعریف شده میزان پاسخگویی و امکان ارتباط آسان مردم با مدیران بررسی می‌شود، این موضوع به هیچ وجه و با هیچ توجیهی پذیرفته نیست که مدیری برای حل مشکلات مردم وقت نداشته باشد زیرا مدیران خدمتگزار مردم هستند.

بازوند بررسی شاخص‌های تخصصی و ارزیابی شیوه فعالیت بر اساس اسناد بالادستی و سیاستگذاری ابلاغی را یادآوری کرد و افزود: اسناد توسعه‌ای استان از جمله سند اقتصاد مقاومتی، اشتغال، جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار تدوین شده و باید عملکرد مدیران در راستای تحقق این اسناد مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شاخص‌های ارزیابی مدیران در استان کرمانشاه باید بومی شود، گفت: شاخص‌هایی که سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده کلی است، در صورتی که شرایط هر استان با دیگر استان‌ها متفاوت است.

بازوند ادامه داد: برخی از دستگاه‌های اجرایی اعتبارات زیادی دارند که باید برای جذب آن‌ها تلاش کنند، برخی دیگر از نظر اعتباری وضعیتشان مناسب نبوده و از این رو جذب اعتبار را نمی‌توان شاخص مناسبی برای فعالیت مدیران دانست.

وی در رابطه با موضوع شایسته سالاری در انتصاب افراد گفت: در برخی موارد شایسته سالاری انجام نشده و مهارت، قابلیت و توانمندی کارکنان برای ارتقای شغلی و انتصاب و انتخاب مدنظر قرار نمی‌گیرد که کمیته‌های دستگاه‌های اجرایی حتماً این موارد را مدنظر داشته باشند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: در رابطه با جذب فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد باید وضعیت مورد بررسی قرار گیرد، مدیران استانی باید وضعیت پست‌های خالی خود را مشخص کنند تا بتوان به شکل مطلوبی در زمینه جذب فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد اقدام کرد.

کد خبر 5246074

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شایسته سالاری هوشنگ بازوند ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 بوشهر آمار کرونا گرگان قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل هفته قوه قضاییه واکسن کرونا ایلام واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایفدانا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • هوای تهران «پاک» است
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه