Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست علمی پزشکی، آخرین خبر‌های سلامت، آموزش عالی، آموزش و پرورش، فضا و دانش بنیان‌ها را با ما بخوانید و بشنوید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت ۱۴۰ بیمار در یک روز

با فوت ۱۴۰ نفر در یک روز مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال اعلام شد/ احتمال تزریق واکسن پاستور به افراد زیر ١٨ سال

رئیسی گفت: به محض اینکه اولین محموله واکسن کرونا اول هفته آینده به دست ما رسید، واکسیناسیون افراد ۶۵ سال به بالا را شروع می‌کنیم.

عشایر بالای ۵۰ سال تا پایان مرداد واکسینه می‌شوند

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال عشایر علیه کرونا تا پایان مرداد ۱۴۰۰ خبر داد. عذرخواهی وزیر بهداشت برای شلوغی در مراکز واکسیناسیون کرونا   نمکی گفت: به دلیل تاخیر در تزریق واکسن کرونا با شلوغی مراکز واکسیناسیون روبرو شدیم که به این دلیل از مردم عذرخواهی می‌کنم. 

۲۰ میلیون دُز واکسن کوو ایران برکت تا شهریور تولید خواهد شد

مدیر طرح تولید واکسن برکت از تولید ۲۰ میلیون دُز واکسن کوو ایران برکت تا شهریور ماه خبر داد. مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی نظام جدید تمدید شد   سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای خبر داد. ابلاغ دستورالعمل آیین رسیدگی به تخلفات موسسان و مدیران مدارس   سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، دستورالعمل آیین رسیدگی به تخلفات موسسان و مدیران مدارس و مراکز آموزشی پرورشی غیردولتی را در شورای نظارت و سیاست‌گذاری تدوین و ابلاغ کرد. ۱۸ روش ساده برای کاهش چربی شکم   در این مطلب ۱۸ روش ساده برای کاهش چربی شکم ارائه شده که بکارگیری آن‌ها می‌تواند نتیجه بخش باشد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پادکست صوتی واکسیناسیون افراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد