Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:13:04 GMT

قرارگاه جهادی شهید لاجوردی زندان یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۸۴۴۸۶

قرارگاه جهادی شهید لاجوردی زندان یزد افتتاح شد

به گزارش ایرنا، در این آیین محمدرضا حدادزاده رییس شوراهای حل اختلاف استان یزد با قدردانی از راه‌اندازی قرارگاه جهادی زندان، بر کمک به خانواده مددجویان و کاستن آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و خواستار پیگیری و برنامه‌ریزی دقیق و مدون در این زمینه شد .

همچنین حسین سبزواری مدیرکل زندان‌های یزد با تشکر از حضور رییس شوراهای حل اختلاف و همراهی مسوولان گفت: ظرفیت زندان‌ها برای بازسازی روحی و عقیدتی مددجویان بسیار مناسب است و این کار فقط با همت گروه‌های مردمی و جهادی امکان‌پذیر است که زندان شماره ۲ در این زمینه اقدامات موثری انجام شده و امیدواریم به صورت جهادی تداوم یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت گروه‌های جهادی در زندان شماره ۲ از بهمن‌ماه سال ۹۹ آغاز شده و با افتتاح ساختمان این مرکز رسما کار خود را آغاز کرد و حجت‌الاسلام علی شیری به عنوان مسوول قرارگاه جهادی زندان شماره ۲ در این مراسم معرفی‌ شد.

۹۶.۶ درصد زندانیان زیرپوشش در یزد مرد و بقیه زن هستند که ۶۰.۹ درصد آنها بومی و ۲۸.۴ درصد غیربومی و ۱۰.۷ درصد هم اتباع بیگانه هستند.

بیشتر مددجویان در گروه سنی زیر ۴۰ سال هستند، ۶۰.۳ درصد جرم زندانیان در رابطه با مواد مخدر و بعد از آن سرقت با ۲۰.۱ درصد است.

هفته قوه قضاییه از اول تیرماه آغاز شده است .

یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد.

برچسب‌ها یزد سازمان زندان‌ها گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سازمان زندان ها گروه های جهادی یزد سازمان زندان ها گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد